Mothergunship to pewna odmiana w worku z FPS-ami. W tej najnowszej produkcji studia Terrible Posture Games, gracze muszą wykazać się zarówno sprytem jak i zręcznością. Twórcy bowiem dali nam możliwość stworzenia własnej, czasami unikalnej broni i używania jej na kolejnych hordach złych robotów.
Już od pierwszego momentu musimy trzymać palec na spuście i unikać dosłownie gradu kul na kolejnych poziomach generowanych losowo.Akcja dzieje się na Ziemi po tym jak kosmiczne boty zaatakowały Błękitną Planetę (sytuacja podobna do Terminatora), a ruch oporu powstaje z kolan aby jeszcze raz spróbować odzyskać kontrolę nad własnym domem. Ich celem jest olbrzymi statek dowodzenia obcy o nazwie Mothergunship.
Nasz bohater zostaje tam wysłany aby raz na zawsze rozwiązać wszystkie problemy. Na początku jednak musimy stworzyć naszego żołdaka. Może to być ludzka postać lub jakimś zwierzęciem, a właściwie tylko głową zakonserwowaną w ciele robota. Potem wyruszamy na bitwę albo sami albo w kooperacji.
Nasz cel otoczony jest armadą statków więc musimy rozwalić od wewnątrz każdy z mniejszych statków. Każdy statek jest podzielony na pokoje, w których atakuje nas mnóstwo blaszaków. Po ich zabiciu czeka nas walka z bossem, a po jego ukatrupieniu przechodzimy na kolejny statek. Po każdym przeciwniku zostają znajdźki takie jak apteczki, kasa czy różne surowce do budowy broni.
Za pomocą kasy i surowców budujemy więc naszą pukawkę. Dodajemy lufy, magazynki, nawet efekty specjalne i inne części, które sprawiają, że nasza broń nie tylko wygląda ale też jest bardzo śmiercionośna. Od dziesięciolufowych rakietnic, przez śrutówki aż do laserowych karabinów maszynowych.To jest tylko wierzchołek góry lodowej bo wszystko zależy od fantazji graczy. Niestety zbudowanie własnej maszynki nie zawsze nas uratuje, a jak już umrzemy musimy zaczynać wszystko od początku.
Produkcja została stworzona na silniku Unreal, a studio otrzymało grant od Epic Games na rozbudowę gry. Autorzy zapowiedzieli, że Mothergunship ukaże się latem 2018 roku i zapowiada się naprawdę gorąco. Produkcja pojawi się także na odbywających się właśnie targach PAX EAST Indie w Bostonie.
O postępach prac nad grą oraz o nowościach implementowanych przez twórców możecie się dowiedzieć odwiedzając Twittera lub Facebooka studia.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Faktycznie możliwość stworzenia broni to ciekawa opcja. Zastanawiam się jedynie na ile jest dowolny to tryb.