Agata Dudek | 4 maja 2022, 19:00
Mothmen 1966, pierwsza z kilku mrocznych powieści wizualnych opartych na pulp fiction, dzieło LCB Game Studio i Chorus Worldwide, z datą premiery.
Już latem swoją premierę będzie mieć wyjątkowe połączenie graficznej estetyki lat 80-tych i mrocznej fabuły w stylu wizualnej powieści, gra autorstwa LCB Game Studio i Chorus Worldwide, zatytułowana Mothem 1966.
Zapoznaj się także z: Warcraft w wersji mobilnej oficjalnie zaprezentowany! Jak prezentuje się Warcraft Arclight Rumble?
Mothmen 1966, przygodowa gra typu wizualna powieść, pierwsza z serii inspirowanej pulp fiction z połowy XX wieku i grafiką komputerową z lat 80-tych ma już swoją datę premiery. W grę od LCB Game Studio, wydaną dzięki Chorus Worldwide, mającego na swoim koncie między innymi przygodowy horror Yuoni, zagramy już tego lata, nie tylko na PC-ach, ale także na konsolach.
Mothmen 1966 to gra stworzona w 8-bitowej estetyce, przypominającej komputery domowe z lat 80. XX w., takich jak ZX Spectrum, i opatrzona ścieżką dźwiękową w stylu lo-fi, która buduje niesamowitą atmosferę gry, która finalnie ma być dostępna w aż 11 rozdziałach, z których pierwszy tom to: Mothmen 1966, Varney Lake oraz Bahnsen Knights. Mothmen 1966 ukażą się jeszcze w tego lata, gry Varney Lake i Bahnsen Knights jeszcze w tym roku
Gra stworzona przez pisarza Nico Saraintarisa i artystę Fernando Martineza Ruppela przenosi nas do roku 1966, do listopada, kiedy to, jak co roku, deszcz meteorytów Leonidów rozświetla niebo. Ale tym razem to spektakularne zjawisko astrologiczne przynosi do miasteczka zupełnie coś innego.
W Mothmen 1966 śledzimy losy kilku bohaterów. Jest nimi para kochanków - Lee oraz Victoria, właściciel lokalnej stacji benzynowej Holt oraz badacz zjawisk paranormalnych Lou. Wszystkich ich łączy to co wydarza się w miasteczku, kiedy to listopadowej nocy zaciera się granica między rzeczywistością a fikcją. W mieście pojawiają się mężczyźni w czerni, a w mroku nocy świecą czerwone oczy, które, jak twierdzi Lou, mogą należeć do "Mothmenów", nad którymi prowadzi badania.
Przeczytaj również:
Zadaniem gracza jest pomóc przetrwać tym osobom w rozgrywce, jak już wspominaliśmy podzielonej na jedenaście rozdziałów, w której wybieramy własną przygodę, dokonujemy wyborów, które czasami prowadzą do śmierci bohatera. Nie braknie także łamigłówek, w których pomagają postaci z gry, przez swoje komentarze i to, co mówią. Niestety gra nie będzie dostępna w języku polskim. Na grających czekają także mini-gry zręcznościowe, podczas których będziemy odpierać ataki kojotów, próbować dostrzec kryptydy przez lornetkę, a nawet spróbować swoich sił w "Niemożliwym Pasjansie".
Kiedy po raz pierwszy zobaczyliśmy Mothmen 1966, od razu zakochaliśmy się w estetyce i napisach i wiedzieliśmy, że musimy współpracować z LCB Game Studio - powiedział Shintaro Kanaoya, założyciel i dyrektor generalny Chorus Worldwide. To, co robią z interaktywną fikcją jest nostalgiczne, a jednocześnie pociągające i dostępne dla współczesnych odbiorców. Jesteśmy bardzo podekscytowani, że w lipcu Mothmen 1966 trafi do fanów gier narracyjnych na całym świecie.
Chcemy, aby nasze gry były pulpami interaktywnej fikcji - powiedział Nico Saraintaris, pisarz i współzałożyciel LCB Game Studio. Chorus Worldwide jest dla nas idealnym partnerem. Dzielimy te same zainteresowania interaktywną fikcją, łamigłówkami i eksperymentami.
Gra będzie miała swoją premierę na PlayStation 4 (z możliwością gry na PS5), Xbox Series X|S, Xbox One, Nintendo Switch i PC przez Steam, 14 lipca 2022 roku.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu