redakcja | 7 lutego 2024, 11:50
Niantic autorzy Pokémon GO ogłosili podpisanie umowy o wydawaniu gry mobilnej “Rodney Mullen’s SKATRIX”. Produkcja o jeździe na deskorolce przenosi doświadczenia wirtualnego bohatera do rzeczywistości dzięki technologii AR. W ramach współpracy gigant ma między innymi dostarczyć swojemu partnerowi narzędzia Lightship, by zapewnić jak najlepsze wrażenia dla graczy.
Pełniący tym razem rolę wydawcy Niantic i deweloper Reality Crisis podpisali umowę o współwydawaniu gry "Rodney Mullen's SKATRIX" na systemy iOS i Android oraz na zestawy do rzeczywistości mieszanej, takie jak Apple Vision Pro. Reality Crisis wykorzysta narzędzia i usługi Lightship firmy Niantic, w tym VPS i Shared AR wraz z siatką do mapowania Lightship Maps SDK i segmentacją semantyczną. Te rozwiązania zapewniają najlepsze wrażenia z jazdy na deskorolce w rzeczywistości rozszerzonej.
Firmy będą współpracować nad rozwojem, marketingiem i dystrybucją tytułów w ramach franczyzy. Umowa będzie obowiązywać przez aż siedem lat. Szczegóły dotyczące publikacji nowych tytułów będą publikowane na bieżąco, jednak przewiduje się, że pierwsze nowe doświadczenia z “Rodney Mullen's SKATRIX” dostępne będą dla jeszcze w 2024 roku.
Omawiany Lightship to platforma, która zasila wszystkie gry Niantic, takie jak Pokémon GO, Peridot czy Monster Hunter Now. Spółka oferuje zewnętrznym twórcom dostęp w celu tworzenia aplikacji i doświadczeń połączonych ze światem rzeczywistym. System wykorzystuje najnowocześniejsze ARDK, zapewniając kompleksowy zestaw narzędzi, które ożywiają rzeczywistość rozszerzoną (AR). Niezależnie od tego, czy chodzi o gry, nawigację, czy tworzenie interaktywnych doświadczeń edukacyjnych, Lightship wyposaża twórców w narzędzia do przekształcania ich wizji w rzeczywistość.
Przeczytaj też:
Zespół Reality Crisis ma ekscytujący i ambitny plan rozwoju SKATRIX. Udowodnił, że jest bardzo kreatywny w korzystaniu z różnych funkcji Lightship, aby połączyć wirtualny świat skateboardingu z rzeczywistością – powiedział Kjell Bronder, VP of product w firmie Niantic. - Współpracujemy z Reality Crisis, aby pokazać, jak może wyglądać zabawa w rzeczywistości rozszerzonej dzięki Lightship i grze SKATRIX. Nowa produkcja umożliwi m.in. budowę wirtualnych skateparków w dowolnym miejscu w świecie rzeczywistym, odblokowanie triku skate'owego i dzielenie się nim z innymi na urządzeniach mobilnych i zestawach słuchawkowych do rzeczywistości mieszanej – dodaje.
Współpraca z Niantic w celu przekształcenia świata w niekończący się skatepark jest nie tylko ekscytująca, ale także transformująca – powiedział Kasimir Lehto, Co-founder & game director w Reality Crisis.
Umożliwiamy kształtowanie w każdym z nas mentalności skatera, sprawiając, że dowolne miejsce staje się przestrzenią dla kreatywności i przygody. Staramy się, aby gracze spojrzeli poza ekran i wyszli do prawdziwego świata, postrzegając grę jako rozszerzenie samych sportów, zwiększając rzeczywiste umiejętności, kreatywność i interakcje społeczne – dodaje.
Rodney Mullen’s SKATRIX ma premierę zaliczyć jeszcze w 2024 roku na urządzeniach mobilnych.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu