redakcja | 3 października 2024, 08:00
Sonos ogłosił zestaw siedmiu zobowiązań, które mają na celu rozwiązanie wyzwań, z jakimi borykali się użytkownicy po majowej aktualizacji aplikacji. Te działania mają na celu nie tylko zapewnienie, że Sonos utrzyma pozycję lidera w obszarze bezprzewodowego systemu audio, ale również zapewnienie klientom wysokiej niezawodności, z którą marka jest powszechnie kojarzona.
Aby podnieść doświadczenia klientów, firma podjęła decyzję o wprowadzeniu dwóch kluczowych kategorii działań: rozwiązania problemów związanych z aktualizacją aplikacji oraz odbudowy zaufania wśród użytkowników. W ramach pierwszej kategorii zaprezentowano następujące zobowiązania:
Dodatkowo, w celu odzyskania zaufania klientów, Sonos wprowadzi następujące działania:
„Od momentu wydania aktualizacji naszym priorytetem było i nadal jest naprawienie problemów z aplikacją. Popełniliśmy błędy, dlatego najpierw dokładnie zbadaliśmy ich przyczyny, a następnie przekuliśmy wnioski w konkretne działania. Jesteśmy zdeterminowani, aby wprowadzić zmiany, które pozwolą nam odzyskać zaufanie klientów i umocnić naszą pozycję jako marki oferującej najlepsze rozwiązania audio do domu i nie tylko. Wiemy, że klienci muszą być dla nas zawsze na pierwszym miejscu, i jestem przekonany, że dzięki tym zobowiązaniom to osiągniemy” – powiedział Patrick Spence, CEO Sonos.
Wiele z wymienionych inicjatyw jest już realizowanych, a pozostałe zostaną wdrożone do końca roku. Dodatkowo, aby podkreślić wagę tych zobowiązań, kadra kierownicza zrezygnuje z rocznych premii za rok finansowy od października 2024 do września 2025, do momentu poprawy jakości aplikacji i odbudowy zaufania klientów.
Od momentu premiery nowej aplikacji w maju, zespół Sonos intensywnie pracuje nad wprowadzaniem aktualizacji oprogramowania co dwa tygodnie, szybko implementując nowe funkcje oraz istotne ulepszenia. Ponad 80% brakujących funkcji aplikacji zostało już przywróconych, a firma przewiduje, że niemal wszystkie będą dostępne w nadchodzących tygodniach. Każda aktualizacja przyczynia się do poprawy niezawodności oraz szybkości działania aplikacji.
„Poczyniliśmy znaczące postępy w rozwiązywaniu wielu problemów z oprogramowaniem. Nowe zobowiązania zmotywują nas do wyjścia z tego trudnego okresu z jeszcze większym zaangażowaniem w pracę nad jakością naszych produktów” - dodał Spence.
Przeczytaj także:
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: informacje prasowe
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu