
redaktor | 7 sierpnia 2016, 09:20
4 sierpnia Fallout 4 doczekał się nowego patcha który polepsza płynność gry i jej stabilność zaczyna wspierać Nuka-World oraz parę dużych bugów. Po częstotliwości patchy i polityce Bethesda Softworks można naprawdę spodziewać się samych dobroci w każdym updacie który jest wypuszczany dla gry. Nie są to typowe patche z którymi mamy do czynienia dzisiaj czyli patch aby w ogóle dało się gra ale jednak zbiór poprawek i dodatków które tylko ułatwiają życie graczy.
Trzeba przyznać ze Bethesda remasterujac teraz Skyrima ma jakiś pomysł na swoje produkty i jestem pewien że te pomysły też zrealizuje względem Fallouta. Mam nadzieje że jednak najbardziej to oni się skupią teraz na poprawie dialogów i fabuły w grze bo chyba to najbardziej kuleje.
A o to lista wszystkich zmian w języku angielskim:
NEW FEATURES
- Support for Nuka-World
 - New store art type for Workshop settlements
 - Ability to delete Add Ons without doing a full uninstall (PS4)
 FIXES
- General optimization and stability improvements
 - Jun and Marcy Long are no longer essential after completing “Sanctuary”
 - Vendors can offer large shipments of Ceramic, Copper, Rubber, Steel and Wood
 - Improvements to accuracy and control with picking up and placing objects (not Workshop mode)
 - Grenades and molotov cocktails can now be used with the Junk Mortar (Contraptions)
 - Fixed issue with companions unequipping clothing when fast traveling with player
 - Fixed an issue with player animations not loading properly after reloading a saved game
 - Fixed issue where certain dog armors would not equip properly on Dogmeat
 - Fixed an issue where objects from Add Ons would not scrap correctly or would not be stored properly
 - Fixed infinite load that would occasionally occur while logging off while downloading a mod
 - Fixed a crash related to investing in a store while trading
 - Fixed issue where “Quartermastery” would send player to erroneous locations
 - Fixed performance issues related to dropping certain weapons
 - Fixed issue where melee weapon would not properly after dying and reloading the save
 - Fixed a rare issue where Sturges and Mama Murphy would stop moving
 - Fixed snapping issue with Surgery Center in Workshop mode
 MODS FIXES
- Fixed issue where Mods images would stop displayed while scrolling through Mods menu
 - Disable All Mods now works properly when offline
 - NPCs that are changed in a Mod will update changes like hairstyles properly
 - Fixed animation error related to NPCs changed in Mods who have died, and reloading the save without the Mod activated
 - Fixed issue where sneaking would turn player invisible while running with Mods
 - Localization strings moved to Interface archive
 - Minor UI improvements to Mods menu and Mods Detail menus
 
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!



















                
                Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu