Nowy sezon w Torchlight: Infinite już dostępny – witajcie w erze „Outlaw”

lubiegrac news Nowy sezon w Torchlight: Infinite już dostępny – witajcie w erze „Outlaw”
Nowy sezon w Torchlight: Infinite już dostępny – witajcie w erze „Outlaw”



redakcja | 20 lipca 2025, 15:00

facebook banner

Twórcy Torchlight: Infinite wystartowali z dziewiątym sezonem gry, zatytułowanym Outlaw. Tym razem nie wcielamy się w bohatera, lecz w poszukiwanego przestępcę, który działa w świecie zdominowanym przez potężną korporację. Motywy cyberpunkowe, szybkie tempo rozgrywki i ogromne ryzyko — to właśnie esencja nowego sezonu.

Po premierze TorchCon – pierwszego w historii wydarzenia społecznościowego offline – gracze mogą teraz doświadczyć wszystkiego, co wcześniej zapowiedziano. Outlaw to powiew świeżości, który wprowadza nowe mechaniki, większą swobodę w budowaniu postaci i jeszcze intensywniejsze tempo rozgrywki.

Przeczytaj także:

Co nowego w sezonie SS9 Outlaw?

Sezonowa mechanika opiera się na systemie przestępstw i napadów. Gracze będą przejmować transporty korporacji Tower Co., rozpracowywać zabezpieczenia i odpierać fale ochrony. Każda taka akcja podnosi tzw. Crime Rating, co z kolei otwiera dostęp do misji specjalnych na czarnym rynku – z wysokimi nagrodami i dużym ryzykiem. Kulminacją rabunkowej kariery jest najazd na Central Vault, gdzie każda zdobyta komnata podnosi poziom alarmu i może sprowokować walkę z bossem.

Wśród nowości znajdziemy także nową cechę bohatera – Rosa: Unsullied Blade. Ta elegancka wojowniczka zyskuje zupełnie nowy styl walki oparty na zużyciu many i potężnych atakach wręcz. Mechanika Realm of Mercury łączy ataki obszarowe i pojedyncze uderzenia, dając szerokie pole do eksperymentów z buildami.

Znaczące zmiany dotknęły także systemu umiejętności. Imbue zostało zastąpione przez Focus Skills – nową klasę umiejętności, które ładują się w zależności od działań gracza, takich jak ruch, trafienia krytyczne czy kontrola tłumu. Dostępnych jest pięć unikalnych umiejętności, każda o odmiennym stylu gry.

Kolejna duża nowość to System Tworzenia Sekwencji, który pozwala modyfikować zwykłą broń i tarcze za pomocą tzw. Tower Sequences. Dzięki nim można odtworzyć efekty znane z legendarnych przedmiotów albo stworzyć całkiem nowe konfiguracje. Do odkrycia jest niemal 200 unikalnych sekwencji, co czyni ten system największą rewolucją w rzemiośle od startu gry.

Twórcy dodali także zupełnie nowe legendarne przedmioty, zaprojektowane z myślą o odmiennych stylach gry — jak Trinity (elementalny chaos), Quantum Convergence (dla buildów przywołujących) czy Solid River (dla czarodziejów).

System talentów również przeszedł gruntowną przebudowę. Gracze mogą teraz wybierać do pięciu kluczowych umiejętności, bez podziału na główne i pomocnicze kategorie, co przekłada się na większą swobodę tworzenia postaci.

Poprawki jakości życia i nowi bossowie

Sezon SS9 to także szereg ulepszeń ułatwiających grę. Gracze dostali możliwość personalizacji dźwięków w filtrze łupów, nowy system recyklingu przedmiotów, wygodniejszy interfejs handlu, szybsze sprawdzanie cen oraz podniesiony i lepiej zbalansowany limit obrażeń.

Na koniec – zmiany w endgame. Pojawił się nowy boss, General Redscale, który atakuje ostrzami krwi, oraz powracają Sons of Rising Tide, zamykając 21. poziom wieży jako wyjątkowe wyzwanie.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners