Teraz gracze chca isc na latwizne i wielu osoba nie chce sie za duzo myslec tylko przejsc jak najszybciej gre
Masmix | 6 lutego 2015, 13:29
Już coraz bliżej do premiery najbardziej wyczekiwanej gry - Wiedźmin 3: Dziki Gon. Producenci nie spuszczają z tonu i ujawniają nam kolejne informacje dotyczące produkcji. Teraz dowiadujemy się jaki będzie poziom trudności.
Obecnie najnowsze produkcje są dużo łatwiejsze niż te, które powstawały kilka lat temu. Wszystko to po to, aby produkcje docierały do jak największej ilości graczy. W Wiedźminie ma być inaczej. Już na samym początku rozgrywki gra może okazać się trudna, jednak Philipp Weber (projektant pozycji) odpowiada na trudność gry w taki sposób:
„Chcemy, aby gra była łatwa do nauczenia, ale trudna do opanowania.”
Oczywiście pojawiają się gracze, którzy chcą prawdziwego wyzwania. Również tutaj CD Projekt RED nie zawodzi.
„Mroczny poziom trudności jest tym, co pasjonuje wiele osób w naszej firmie. Bo oni chcą prawdziwego wyzwania. Jeśli umrzesz pięć minut przed zakończeniem, to jest to równoznaczne z końcem gry.”
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [3]:Teraz gracze chca isc na latwizne i wielu osoba nie chce sie za duzo myslec tylko przejsc jak najszybciej gre
„Chcemy, aby gra była łatwa do nauczenia, ale trudna do opanowania.” Czyli, że jak ? atak mieczem ruchem myszki ? Trudnośc w celowaniu z dystansowek ? Wszystkie elemnty beda pewnie sie powtarzaly
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Chodzi tutaj o wyczucie kiedy zaatakować a kiedy odskoczyć, wykonać piruet itp. CDP RED bardzo przybliżył się do stylu walki przypominającego to co mogliśmy przeczytać w książkach Sapkowskiego.