Mija już dziesięć lat odkąd Valve wypuściło w październiku 2007 roku Half-Life 2: Episode Two. Przez ten okres Valve milczało jak grób choć pojawiały się różne plotki.
Jak to zwykle bywa niecierpliwi fani postanowili wziąć we własne ręce. Na silniku Unreal Engine grupa fanów próbuje stworzyć Half-Life 2: Episode 3 i od kilku miesięcy nazywa się to Project Borealis. W głównej mierze ma opierać się na wydarzeniach z „Epistle 3” Marca Laidlawa, a głównie o scenariusz ostatniego epizodu Half-Life 2 stworzonego przez niego samego. Marc opuścił bowiem studio Valve po 18 latach pracy, obecnie żaden dawny scenarzysta nie pozostał w firmie.
Epistle 3, a raczej pewną formę listu do fanów możecie przeczytać na oficjalnej stronie scenarzysty. Project Borealis jest jak na razie w początkowej fazie prac, a twórcy pragną odtworzyć oryginał jak najwierniej, bazując przy tym na mechanice dawnego Half-Life 2. Poniżej możecie zobaczyć pierwsze arty opublikowane na oficjalnej stronie projektu.
Data zakończenia prac nie została jeszcze opublikowana, ale na początku 2018 roku deweloperzy obiecali pokazać pierwszy film ze szczegółami ich pracy. Postęp prac można śledzić na stronie Project Borealis. Jako fan liczę na szybkie zakończenie tych prac i wreszcie zagranie w tą niezwykłą produkcję. Poniżej jeszcze przykładowe menu stworzone na potrzeby tego rozszerzenia.
Trzeba się pogodzić z tym, że valve nigdy nie wypuści kontynuacji, prawdopodobnie wydanie kontynuacji niespełniło by oczekiwań, zbędne ryzyko którego niewartościowych ponosić choć czasami stare tytuły mają świetne powroty tak jak nowy DOOM. Fajnie, że fani podjęli taką inicjatywę, UE to potężne narzędzie więc graficznie będzie dobrze, wiele zależy od umiejętności moderów.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Trzeba się pogodzić z tym, że valve nigdy nie wypuści kontynuacji, prawdopodobnie wydanie kontynuacji niespełniło by oczekiwań, zbędne ryzyko którego niewartościowych ponosić choć czasami stare tytuły mają świetne powroty tak jak nowy DOOM. Fajnie, że fani podjęli taką inicjatywę, UE to potężne narzędzie więc graficznie będzie dobrze, wiele zależy od umiejętności moderów.