redaktor | 30 sierpnia 2024, 17:05
W okresie od 4 do 11 września gracze będą mieli możliwość przetestowania nowości na Publicznym Serwerze Testowym (PST) Diablo IV. Zmiany te wprowadzają kluczowe modyfikacje w progresji postaci, które znacząco wpłyną na całą grę, podobnie jak aktualizacje łupów w sezonie 4. Wśród nowości znajdziemy zmiany w systemie mistrzostwa, nowe poziomy trudności, umiejętności klasowe i pasywne, a także wprowadzenie słów runicznych oraz wyszukiwarki drużyn.
Przeczytaj także:
Na PST wprowadzone zostaną nowe modyfikacje systemu, które ułatwią postaciom szybsze dotarcie do endgame'u, umożliwiając większej liczbie graczy cieszenie się nowymi funkcjami w „Vessel of Hatred”. Wraz z dodaniem „Piekielnych Hord”, „Dołów Rzemieślnika”, „Mrocznej Cytadeli” i „Podmiasta”, gracze będą mogli szybciej przejść do zaawansowanych treści.
Progresja postaci zostanie zmodyfikowana, rozdzielając poziomy mistrzostwa od poziomów postaci. Poziomy 1–60 będą reprezentować poziom postaci, co pozwoli na zdobycie dodatkowych punktów umiejętności, które poszerzą możliwości dostosowania bohatera. Od poziomu 60 gracze zaczną zdobywać poziomy mistrzowskie, które odblokują węzły mistrzowskie. Punkty mistrzostwa zdobywane po osiągnięciu poziomu 50 będą przekształcane w poziomy mistrzowskie, co pozwoli na jeszcze większą personalizację postaci.
Warto podkreślić, że zdobyte punkty mistrzostwa będą teraz przypisane do sfery i poziomu postaci, co oznacza, że poziomy zdobyte przez jedną postać będą dzielone między wszystkie postacie w tej samej sferze. Zmieniono również sposób zdobywania poziomów, modyfikując inne statystyki oraz poziomy potworów, aby uprościć wartości liczbowych w grze.
Rangi świata zostały zastąpione przez poziomy trudności, co wprowadza nowy sposób dostosowania wyzwania i nagród. Pierwsze cztery poziomy trudności to: normalny, trudny, ekspercki i pokuta. Celem tych poziomów jest przygotowanie postaci na osiągnięcie maksymalnego poziomu 60, przy czym wyższe poziomy trudności będą zwiększać ilość zdobywanego złota i doświadczenia.
Sanktuarium wzbogaciło się o nowe techniki walki, które gracze będą mogli odkryć. Każda klasa otrzyma 5 nowych umiejętności pasywnych, które umożliwią jeszcze większą personalizację postaci. Ponadto, dodano nowe połączenia niektórych umiejętności pasywnych w drzewkach umiejętności, co otwiera nowe możliwości konfiguracji i zdobywania poziomów.
Runiczne słowa wprowadzą zupełnie nowy poziom mocy, umożliwiając graczom tworzenie unikalnych zdolności. W Sanktuarium znajdziemy dwa rodzaje run: runy rytuału oraz runy inwokacji. Pierwsze z nich określają warunki, które należy spełnić, by je aktywować, natomiast drugie wywołują potężny efekt, gdy warunki rytuału zostaną spełnione.
Runy, niezależnie od rzadkości, będą wypadać z potworów w całym Sanktuarium. W testowej wersji na PST, w Zarbinzecie będzie można zdobyć dwie skrytki z runami od postaci niezależnej „Awans na PST”. Te skrytki będą dostępne od 6 września, aby dać graczom wystarczająco dużo czasu na przetestowanie nowych możliwości. Poza wersją testową, słowa runiczne będą dostępne wyłącznie dla posiadaczy rozszerzenia „Vessel of Hatred”.
Nowa funkcja, jaką jest wyszukiwarka drużyny, pozwoli graczom łatwiej znaleźć odpowiednich towarzyszy do wspólnych przygód w Sanktuarium. Gracze będą mogli wybrać rodzaj drużyny, aktywność, którą chcą wykonywać, a także określić miejsce gry. Opcje personalizacji obejmują również preferencje dotyczące zdobywania przedmiotów.
Wprowadzenie tych zmian znacząco wpłynie na rozgrywkę i dostosowanie postaci w Diablo IV, oferując graczom jeszcze więcej możliwości i wyzwań.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu