Resident Evil 7 Biohazard z elastyczną skalą trudności

lubiegrac news Resident Evil 7 Biohazard z elastyczną skalą trudności
Resident Evil 7 Biohazard z elastyczną skalą trudności



nocarz | 19 grudnia 2016, 16:00

Capcom ogłosił, że poziom trudności, w Resident Evil 7, będzie zależał od zdolności samego gracza, a sama gra ma być najwspanialszą wydaną na PlayStation 4 Pro.

W wywiadzie dla Oficjalnego Magazynu PlayStation, wydawanego w Wielkiej Brytanii, producent wykonawczy serii, Jun Takeuchi, potwierdził, że skala trudności będzie przypominać tą zastosowaną w Resident Evil 4, gdzie gra zmieniała poziom trudności, w zależności od tego jak ciężko było graczowi ukończyć poprzedzające siebie poziomy gry.

„ Powiedzmy, że grasz w jakiś poziom i umierasz, ponieważ w porę nie zareagowałeś. Więc jeśli umrzesz kilka razy z rzędu na tym samym poziomie, gra powinna sama obniżyć trudność dając ci szansę na przejście dalej”

„ Ale chcemy zrobić grę, w której śmierć nie będzie czymś negatywnym tylko dlatego, że to horror. To też nie jest zwykła strzelanka, gdzie śmierć powoduje utratę kolejnego życia lub dotychczasowego postępu w grze. W grze takiej jak ta sam fakt, że coś przyszło i nas po prostu zabiło, ma być częścią doświadczania grozy.”

A jak naprawdę będzie przekonamy się już 26 stycznia 2017 roku. 

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:

Inne newsy

Polecane teksty

Powiązane teksty

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners