nocarz | 19 grudnia 2016, 16:00
Capcom ogłosił, że poziom trudności, w Resident Evil 7, będzie zależał od zdolności samego gracza, a sama gra ma być najwspanialszą wydaną na PlayStation 4 Pro.
W wywiadzie dla Oficjalnego Magazynu PlayStation, wydawanego w Wielkiej Brytanii, producent wykonawczy serii, Jun Takeuchi, potwierdził, że skala trudności będzie przypominać tą zastosowaną w Resident Evil 4, gdzie gra zmieniała poziom trudności, w zależności od tego jak ciężko było graczowi ukończyć poprzedzające siebie poziomy gry.
„ Powiedzmy, że grasz w jakiś poziom i umierasz, ponieważ w porę nie zareagowałeś. Więc jeśli umrzesz kilka razy z rzędu na tym samym poziomie, gra powinna sama obniżyć trudność dając ci szansę na przejście dalej”
„ Ale chcemy zrobić grę, w której śmierć nie będzie czymś negatywnym tylko dlatego, że to horror. To też nie jest zwykła strzelanka, gdzie śmierć powoduje utratę kolejnego życia lub dotychczasowego postępu w grze. W grze takiej jak ta sam fakt, że coś przyszło i nas po prostu zabiło, ma być częścią doświadczania grozy.”
A jak naprawdę będzie przekonamy się już 26 stycznia 2017 roku.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu