Red Dead Online to moduł sieciowy do Red Dead Redemption II, który został wprowadzony 14 maja tego roku i w momencie premiery wywołał niemałą dyskusję.
Dodatek ten podzielił graczy na tych, którzy przyjęli rozszerzenie z niemałą sympatią, na tych narzekających na zmianę oraz na tych, którym było to obojętne ponieważ wolą dobrą rozgrywkę od chaosu. Tak oczywiście bywa z niemal każdą produkcją i zmianą. Studio Rockstar Games jednak postanowiło podnieść rękawicę i zapowiedziało aktualizację modułu.
Pojawi się ona na serwerach już 10 września i wniesie trzy klasy postaci (łowca nagród, handlarz i kolekcjoner). Ponadto usprawniona zostanie rozgrywki i gracze zyskają między innymi:
możliwość zmiany wyglądu postaci bez cofania postępów w grze,
poprawę sterowania, lepsze animacje walki,
większą odporność na obrażenia w trybie defensywnym,
całkiem nowe wyzwania dnia i osobne dla klas postaci,
nowe karty umiejętności,
nowe wydarzenia,
dodatkowe miejsce w stajni,
wozy z miejscami na łupy,
lepsze ceny za sprzedawaną biżuterię,
dodatkowe miejsca na ubrania,
możliwość zmiany nazwy strojów w garderobie,
zmianę balansu broni,
sporo nowej zawartości i innych atrakcji.
Wprowadzone zmiany mają za zadanie przyciągnąć do gry nowych graczy, a starych wyjadaczy utrzymać jak najdłużej online. To bardzo dobrze świadczy o Rockstar Games, które na pewno stara się reagować na głosy społeczności (w przeciwieństwie do Bethesdy).
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu