W sieci pojawiło się kilka pogłosek i opinii, które sugerują, że Sony ma w planach większe nastawienie się obecnie na określony segment branży.
Zdaniem wielu osób w sieci oraz pogłosek z Wall Street JournalSony zdecydowało się tym razem zmienić, jak widać dość wyraźnie, swoją strategię. Jak się okazuje ponoć firma skupia się obecnie przede wszystkim na dużych i znanych firmach, co stanowi odstępstwo względem dotychczasowych działań.
Jest to związane z nadchodzącą konsolą PlayStation 5, która ma być nie tylko nowym generacyjnym postępem, ale także ma ona odgrywać bardzo ważną rolę dla całej, jakby nie patrzeć gigantycznej firmy.
Nowe moce obliczeniowej z pewnością dostarczą nam wyśmienitą oprawę wizualną oraz nowe możliwości dla twórców, którzy będą się mogli ponownie pokazać z jak najlepszej strony.
Sony chce więcej zarabiać właśnie na najmocniejszych tytułach, niejako odpuszczając sobie niższe segment, co ma wynikać z tego, że ma tam chwilowo przewagę Nintendo, które całościowo nie ma szans rywalizować z PS5. Microsoft ponoć ma podobną strategię i możliwości w tych sferach, a co za tym idzie rodzą się nowe, zaskakujące wydarzenia.
Coraz bardziej prawdopodobne staje się to, że przynajmniej na początku nowej generacji spodziewać się możemy bardzo, bardzo dużej ilości ogłoszeń związanych z różnego typu ekskluzywności przy okazji wielu nowych gier. Być może po raz kolejny bliższe współprace zmienią strony.
Może być to też połączone z tym, że Sony nie chce tracić względem Microsoftu i ich ostatnich zakupów związanych z Microsoft Studios (znanych ostatnio jako Xbox Game Studios). Z pewnością współprace pokroju tych z Insomniac Games oraz Marvel's Spider-Man, mogą przynieść bardzo, bardzo dużo korzyści.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu