Star Citizen kolejny raz zmienia komponenty

lubiegrac news Star Citizen kolejny raz zmienia komponenty
Star Citizen kolejny raz zmienia komponenty



nocarz | 21 marca 2017, 14:00

Twórcy Star Citizien wymieniają co chwila komponenty gry. W zeszłym roku porzucili oni silnik CryEngine na rzecz Lumberyard, a teraz dostanie siuę też bibliotekom programistycznym. Studio Cloud Imperium Games powoli wycofa się z DirectX 11 i 12 i zastąpi go API Vulkanem, następcą OpenGL.

Podobno powodem takiej zmiany są niewielkie różnice pod względem wydajności. Natomiast Vulcan ma tą przewagę, że posiada większą liczbę obsługiwanych platform czyli Windows 7, 8, 10 i Linux, podczas gdy DirectX wymusza na użytkowniku posiadanie najnowszego systemu Microsoftu.

Vulcan jest pomysłem Khronos Group, organizacji zajmującej się tworzeniem i publikacją otwartych narzędzi API. Pierwszym tytułem wykorzystującym Vulcan do renderowania grafiki było The Talos Principle, a potem Doom (2016) i Dota 2. W chwili obecnej Vulcan obsługiwany jest przez kilka wiodących silników np. Source 2, Unreal Engine czy Unity.

Rezygnacja z dotychczasowego DirectX i zmiana na Vulcana to według deweloperów Star Citizen będzie proces długi i żmudny. Dodatkowo zmiana ta spowoduje, że powiększy się liczba potencjalnych przyszłych odbiorców gry.

 

 

ogolny

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Tagi: Star Citizen, mmo, PC,
Komentarze [1]:
avatar redaktor
dodano: 2017-03-21 16:11:12

Mam wrażenie że ta gra nigdy nie wyjdzie w pełni

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners