Studio Cloud Imperial Games strasznie powoli i mozolnie tworzy Star Citizen, a każdy kolejny materiał przyprawia o zawrót głowy.
Ekipa Chrisa Robertsa ma naprawdę mnóstwo pomysłów ale ich realizacja może zająć tyle, że niebawem będą musieli zmieniać oprawę graficzną żeby dostosować ją do nowych technologii. Zapewne wtedy znowu poproszą fanów o kolejną daninę. Niedawno twórcy zaprezentowali, w czasie trwania streamu na żywo, opracowaną przez nich technologię, dzięki której w trakcie rozgrywki gracze będą mogli znaleźć mnóstwo całkowicie od siebie odmiennych miejscówek. Głównie chodzi o tak zwane dziury w ziemi, czyli jaskinie.
Te niezwykłe elementy każdej z lokalizacji będą miały swój niepowtarzalny klimat, a także nie zawsze będą opuszczone. Technologia ta jest swoistym uzupełnieniem poprzedniego systemu do losowego generowania całych powierzchni planet. Programiści studia stworzyli ten system tak, że wystarczy wprowadzić kilka zmiennych jak na przykład oświetlenie, wilgotność czy panujący klimat w dziurach.
Ponadto przy podobnie użytych elementach, każda z podziemnych jaskiń nie będzie identyczna, a stworzone sale są przeogromne. Kolejne elementy jak tekstury ścian i sufitów, liczba wejść i ich rodzaj czy każdy obiekt znajdujący się wewnątrz podziemnych kompleksów są generowane losowo. Twórcy porównują tworzenie jaskiń do zabawy z klockami.
Star Citizen być może w końcu się kiedyś ukaże, a jeśli tak to tylko i wyłącznie na komputery osobiste.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu