John Wick Hex to zupełnie nietypowe podejście do marki John Wick, która jak się okazuje nie straci dynamiki i spektakularności także w ramach rozgrywki.
Zapowiedź Hex zaskoczyła wielu graczy, przy czym sporą część dość negatywnie ze względu na postawienie na bardziej strategiczne podejście. W związku z czym twórcy postanowili podzielić się informacjami odnośnie podejścia i pomysłu.
Jak się okazuje Bithell Games chce postawić na różnorodne starcia z użyciem bronie, bezpośrednich uderzeń na bliskim dystansie, ich dynamiki, świetnej reżyserii oraz na obrażeniach, których doświadcza tytułowy protagonista. To wszystko razem ma w zasadzie wchodzić w skład gry, która przecież wykorzystuje tury przypominające z XCOM-ów!
Wybrana formuła ma zapewnić nam okazję do uzyskania kontroli, która mocno powiązana jest z filmami, również wykorzystując do tego różnorodne ujęcia oraz narzędzia i możliwości na górze ekranu wraz z wymaganym na wykonanie je czasem. To właśnie zarządzanie tym ostatnim zasobem będzie nas napędzać oraz zmuszać do pogłówkowania.
Przerwy pomiędzy umożliwią nam bliższe przyjrzenie się sytuacji oraz zdecydowanie co możemy zrobić, aby oddać celny strzał przed naszym przeciwnikiem. Repertuar ma zapewnić nam okazję do tworzenia efektownych i płynnych akcji, w których każdy krok ma znaczenie. To my jako gracze mamy mieć okazję do samodzielnego rozporządzenia planet oraz wykreowania własnego scenariusza walki.
Wspomniane założenia wraz z zastosowanymi mechanikami mogą okazać się lekko niezadowalające, jednakże jak na tego typu skalę produktu pomysł może wypalić. Odnoszę jednak wrażenie, że przy okazji premiery pojawi się sporo narzekań nie na grę jako taką, ale na to że nie jest ona propozycją AAA.
John Wick Hex w dalszym ciągu nie ma daty premiery.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu