W kolejnym odcinku świata przygodówek przybliżamy przygodówkę akcji Theropods, której kampania na Kickstarterze właśnie trwa, przynosimy wieści o Genesis Noir i smutne informacje o Lost Ember.
Kolejny przygodowy i wielowątkowy wpis zaczynamy od trwającej kampanii finansowej Theropods gry przygodowej typu point and click, która łączy łamigłówki z filmową historią, kolorowymi postaciami i estetyką retro i mnóstwem dinozaurów. Gra jest dziełem Kostasa Skiftasa i jest projektem stworzonym w pikselowym stylu graficznym. Wraz z kampanią finansową na Kicksterterze gracze mają możliwość sprawdzenia nowej wersji demonstracyjnejklik.
W Theropods przenosimy się w zamierzchłe, prehistoryczne czasy, w których rządziły dinozaury. Prehistoryczna wioska młodego myśliwego zostaje zaatakowana przez krwiożerczych barbarzyńców. Dziewczyna zmuszona zostaje do ucieczki. Aby uwolnić swoich ludzi od brutalnej siły, będzie musiała podróżować przez niebezpieczne, zamieszkałe przez dinozaury ziemie, szukając pomocy.
Gra oprócz walki z wrogami, unikania ich i pułapek, zmusza także grających do umysłowych wyzwań, które skupiają się głównie na umiejętności przechytrzenia wroga oraz wykorzystanie środowiska jako sojusznika.
Garść informacji dla w\Was mamy też od studia Feral Cat Den, twórcy Genesis Noir. Studio na zakończonych jakiś czas temu targach E3 zaprezentowało nowy zwiastun filmowy, o czym wspominał Wam już Tamer. Gra była nawet nominowana za wybitną oryginalną grę w Unreal E3 Awards.
Deweloper opublikował artykuł o generatywnym prototypowaniu sztuki / interakcji, prezentując swoje dokonania w dość długim, 30-to minutowym filmie, który znajdziecie poniżej.
Wiadomości kończymy smutną informacją od Mooneye Studios, które ogłosiło, że ich przygodowy projekt zatytułowany Lost Ember niestety nie zadebiutuje w lipcu, tak jak to zostało wcześniej ogłoszone. Data premiery tej przygodówki z elementami akcji została przesunięta.
Przesunięcie premiery związane jest z problemami natury technicznej i chęcią zlikwidowania błędów, które się pojawiły podczas testowanie rozgrywki. Deweloper pragnie oddać w ręce graczy produkt w pełni funkcjonalny i nie sprawiający problemów. Na razie twórcy nie podali dokładnej daty wydania Lost Ember. Wspominają jednak, że na poprawki przeznaczonych będzie kilka tygodni. Spodziewajmy się zatem premiery gry w okolicy początków jesieni.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu