Wczoraj swoją premierę zarówno na komputerach osobistych, jak i na konsolach miała przygodówka akcji The Church in the Darkness, przenosząca graczy na teren pewnego religijnego kultu.
The Church in the Darkness zadebiutowała i jest dostępna zarówno na Steam, GOG.com, jak i na konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch. W pracach nad projektem gościnnie brali udział pisarze: Chris Avellone (Fallout, KOTOR, Planescape: Torment), Marc Laidlaw (seria Half-Life), Steve Meretzky (Planetfall, The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, Mind Forever Voyaging), Brian Moriarty (Loom, Infocom, Trinity) i Brenda Romero (seria Wizardr, Jagged Alliance i Train).
Gra, która w głównej mierze skupia się na elementach akcji, skradaniu i przetrwaniu, pozwala nam wcielić się byłego funkcjonariusza organów ścigania, który z Freedom Town w dżungli Ameryki Południowej, stara się wyciągnąć swojego bratanka, Alaxa. Stopniowo rozgryza też tajemnicę sekty założonej w latach 70-tych przez charyzmatyczną parę Izaaka i Rebecce Walker, zwanej Misją Kolektywnej Sprawiedliwości.
Ponieważ jak wspomniałam rozgrywka skupia się na elementach akcji w większym lub mniejszym zakresie i pozwala nam kierować poczynaniami naszego protagonisty w różny sposób, zarówno unikając wrogów, jak eliminując każdą napotkaną postać, na wstępie, zanim zasiądziemy do gry, twórcy przygotowali kilka porad. Te dotyczą pierwszego dnia.
poruszanie się - strzelanie z pistoletu zapasowego nie działa gdy strzelamy do wszystkich, których napotkamy na swojej drodze, ponieważ nawet ktoś, kto jest ćwiczony podczas strzelania, prawdopodobnie nie przeżyje spotkania z trzema strażnikami. Staraj się poruszać, uciekaj, gdy musisz, i używaj pistoletu tylko wtedy, gdy nie ma innych opcji.
Przebieranie się - przebieraj się, szukaj w pralniach. Poszukaj sznurów otaczających budynki z umywalkami w środku. Ale także uważaj, ponieważ są dobrze strzeżone. Przedmioty umieszczane są w miejscach, które mają sens, więc miej to na uwadze podczas wyszukiwania.
Stick-Up - jeśli jesteś blisko strażnika, który nie wyciągnął jeszcze broni, możesz skłonić go do przejścia w stan „poddania się” z podniesionymi rękami, a wtedy możesz zbliżyć się do niego, by go znokautować bez marnowania kul lub robienia dużo hałasu.
Graj z różnym poziomem trudności - możesz podnosić lub obniżać poziom. Największą zmianą między nimi są stożki wzroku - pozostają one znacznie dłużej w trybie Interloper (łatwiejszym), nie są dostępne w ogóle w przypadku trudności ze Szpiegiem lub Kretem - co czyni grę trudniejszą
Menu zakończenia - jeśli spojrzysz na menu zakończeń, istnieje wzorzec, w jaki sposób ekran jest ułożony i co oznacza położenie zakończeń na planszy.
The Church in the Darkness dostępna jest na komputerach osobistych PC - Steam, PlayStation 4, Pro, Xbox One i Nintendo Switch.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu