The Sinking City, czyli najnowsza produkcja Frogwares Studio, doczekała się kolejnego materiału przedstawionego technikę tworzenia świata wykreowanego wcześniej w głowie deweloperów.
Ekipa Frogwares postanowiła się pochwalić swoim narzędziem do wykreowania otwartego świata w ramach silnika Unreal Engine 4. Oakmont inspirowane stylem z roku 1920 będzie kryć w sobie wiele tajemnic oraz miejsc, które przez powódź zmienią je nie do poznania.
Katerina Frolova, level designerka w studiu, przedstawia jak narzędzie funkcjonuje i co możemy dzięki niemu osiągnąć. Za pomocą jednego przycisku będziemy mogli wygenerować naprawdę dużo, przy okazji oszczędzając sporo czasu.
Studio przy okazji na swoich social media wypuściło zapytania do graczy, które miasto chcieliby aby deweloperzy odwzorowali w ramach The Sinking City i wybór padł na Stambuł. Efekty również możecie zobaczyć poniżej, co potwierdza się za sprawą zdjęć Google Maps.
- Mam nadzieję, że gdy tylko The Sinking City wyjdzie, będziemy mogli udostępnić tę technologię za darmo, aby mogli z niej korzystać inni deweloperzy, instytucje edukacyjne, a nawet hobbyści. Narzędzie to było nieocenione w rozwoju naszej gry, więc mogę sobie tylko wyobrazić, co inni mogą z nim stworzyć. - stwierdził Wael Amr, CEO Frogwares.
The Sinking City zadebiutuje w wersjach na PC, PlayStation 4 i Xbox One już 21 marca 2019 roku.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
BArdzo fajne sątakie materialy od kuchni jak to wszystko powstaje a ta gierka robi sie coraz ciekawsza :)