The Sinking City 2, Frogwares zapowiada sequel lovecraftowej opowieści i pokazuje zwiastun

lubiegrac news The Sinking City 2, Frogwares zapowiada sequel lovecraftowej opowieści i pokazuje zwiastun
The Sinking City 2, Frogwares zapowiada sequel lovecraftowej opowieści i pokazuje zwiastun



Agata Dudek | 11 marca 2024, 19:00

The Sinking City będzie miało swoja kontynuację w sequelu. Zapowiedziany został bowiem survival horror The Sinking City 2, który ma zmienić nieco spojrzenie na twórców serii o Sherlocku Holmesie. Ta gra ma być bardziej nastawiona na walkę, ale nie tylko. Poznaliśmy zwiastun gry, wiemy kiedy mniej więcej ma zadebiutować oraz gdzie będzie jej początek. 

The Sinking City 2, podobnie jak jej poprzedniczka to gra stworzona i wydana przez ukraińskie studio Frogwares, które chyba najbardziej znane jest z serii Sherlock Holmes. Powoli studio zmienia swoją politykę, zamierzając się rozwijać i wprowadzać do swojej biblioteki gry, które nastawione mają być bardziej na rozgrywkę w stylu survival horroru i na walkę. Nowa gra od tegoż studia swoją premierę ma mieć w przyszłym roku. Podobnie jak w przypadku Sherlock Holmes The Awakened (remake), twórcy poproszą graczy o wsparcie finansowe na Kickstarterze. 

Zapoznaj się także z: Dziki robot, nowa animacja od DreamWorks zaprezentowana na filmowej zapowiedzi

The Sinking City 2 to jak już wspominaliśmy sequel The Sinking City, który wprawdzie będzie rozgrywał się w tym samym uniwersum, w świecie rodem z Lovecrrafta, zalanym przez tajemniczą powódź, nękanym przez bestie, ale opowie zupełnie inną historię. Twórcy dzielą się zwiastunem gry oraz kilkoma zrzutami z ekranu, które możecie obejrzeć w naszej galerii. 

Tym razem gra ma być nastawiona bardziej na walkę, w której gracz będzie walczył o przetrwanie mając do dyspozycji arsenał broni palnej i białej inspirowanej latami dwudziestymi XX wieku. Gra rozgrywać się będzie w półotwartym świecie, w zalanych budynkach, opuszczonym szpitalu, a także rezydencji. Wraz z rozgrywkę układ lokacji będzie się zmieniał. Opcjonalnie w grze pojawią się zagadki, które pozwolą bardziej poznać grę i otoczenie, odkryć sekrety. Ale to nie łamigłówki w tej grze staną się najważniejsze, ale rozgrywka survivalowa

Przeczytaj również:

Oryginalne Sinking City jest nadal jednym z naszych tytułów, które odniosły największy sukces, najprawdopodobniej ze względu na silniejsze nastawienie i oprawę do gatunku horroru. W przeszłości stworzyliśmy sporo przygód detektywistycznych, więc teraz zamierzamy wymieszać różne rzeczy, aby nadal robić to, co ludzie w nas kochają – czyli doświadczenia bogate w historię – a jednocześnie móc się rozwijać. To ekscytujące, ale jednocześnie ryzykowne. Jesteśmy całkowicie niezależnym studiem, które od 24 lat słynie z gier detektywistycznych. Musimy jednak zacząć podejmować odważniejsze posunięcia. Branża zmienia się wokół nas, a my chcemy zabezpieczyć przyszłość studia - Sergiy Oganesyan, dyrektor wydawniczy, Frogwares

Na tym etapie nauczyliśmy się i dostosowaliśmy do naszej rzeczywistości, ale trwająca wojna dodaje złowieszczą warstwę niepewności, a dodatkowe fundusze pomogą nam uporać się z potencjalnymi zakłóceniami, a także pomogą w sfinansowaniu różnych dodatkowych funkcji, które chcielibyśmy stworzyć i  wprowadzić w życie. Nasza poprzednia gra, Sherlock Holmes The Awakened, została w całości opracowana i wydana podczas wojny. Dzięki Kickstarterowi i naszym zwolennikom zbudowaliśmy sobie siatkę bezpieczeństwa, która nie raz nas uratowała. Od przerw w dostawie prądu, gdy nasza infrastruktura elektryczna była celem ataków przez wiele miesięcy, po konieczność przeniesienia członków zespołu w bardzo krótkim czasie – ta sieć bezpieczeństwa finansowego okazała się dla nas nieoceniona. Musimy więc zrobić to samo teraz z The Sinking City 2, ponieważ ta gra jest znacznie większa i bardziej złożona. – Wael Amr, dyrektor generalny Frogwares

Chcemy, aby dochodzenie było korzystną częścią gry, ale tylko dla tych, którzy tego chcą, oferując namacalne bonusy w rozgrywce i chwile eureki, bez konieczności robienia postępów. Poświęcając czas na zebranie wskazówek, uzbroisz się w większą wiedzę i świadomość dostępnych opcji, zamiast po prostu natrafiać na nie przez przypadek. Robimy to również dla naszych obecnych fanów, którzy pokochali tę funkcję, dzięki czemu nie czują się pominięci. Dla tych, którzy nie interesują się mechaniką walki i survival-horroru, przygotowaliśmy również różne funkcje ułatwień dostępu - Denys Chebotarov, producent wykonawczy, Frogwares

Gra zmierza na Xbox Series S, Xbox Series X, komputery osobiste i PlayStation 5. Premiera przewidziana na 2025 rok. 

Karta na Kickstarterze

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

123456
Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners