Małe miasteczko, lokalna, skrywana tajemnica, morderstwo młodej kobiety i fotografia, to wszystko pragnie nam zaprezentować Hidetaka „Swery” Suehiro wraz ze studiem White Owls w grze The Good Life, której kampania finansowa trwa w najlepsze.
Projekt, to nietypowa przygodówka, łącząca w sobie elementy znane z tego gatunku z symulatorem i dawką RPG. Twórcy zamierzają uzbierać na jej stworzenie 1,5 mln dolarów, co wydaje się być możliwe. Jeśli wszystko pójdzie tak jak należy, w The Good Life zagramy w trzecim kwartale 2019 roku.
W grze wcielamy się w młodą kobietę, Naomi, fotografkę z Nowego Yorku, która w skutek długów wiszących na jej koncie, godzi się na przyjazd do niewielkiego angielskiego miasteczka Rainy Woods, by tam odpracować zadłużenie. Miejsce skrywa jednak wiele tajemnic. Jej mieszkańcy nocą zamieniają się w koty, a na dodatek Naomi znajduje w rzecze ciało młodej kobiety, zamordowanej za pomocą średniowiecznego sztyletu. Nasza bohaterka oprócz pracy, jaką jest fotografia miejsc w tej na pozór spokojnej mieścinie, zajmie się oczywiście wyjaśnieniem zagadkowej śmierci dziewczyny, która okaże się być córką przykutego do wózka inwalidzkiego, miejscowego pastora.
Oprócz wielu tajemnic i rodzących się pytań, Naomi wykona wiele różnych, nie związanych z wątkiem fabularnych czynności, w tym strzyżeniem owiec i wieloma innymi. Istotnym elementem gry jest fotografia. Wykonane przez nas zdjęcie, jego efekt zobaczymy jednak dopiero po jego wywołaniu.
The Good Life zadebiutować ma na PC, ale i na konsolach PlayStation 4.
Dość sporo kosztuje tworzenie przygodówek;( W zasadzie nieduży zespół byłby w stanie zrobić coś podobnego a nawet samotny dobry programista który napisałby odpowiednie mechaniki tytułu a resztę jak audio i grafiki zleciłby komuś, co do fabuły to samemu można wykombinować. Jak dla mnie to takie sumy na takie gry są chore.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Dość sporo kosztuje tworzenie przygodówek;( W zasadzie nieduży zespół byłby w stanie zrobić coś podobnego a nawet samotny dobry programista który napisałby odpowiednie mechaniki tytułu a resztę jak audio i grafiki zleciłby komuś, co do fabuły to samemu można wykombinować. Jak dla mnie to takie sumy na takie gry są chore.