Vince Zampella potwierdza powrót serii Battlefield do nowoczesnych realiów

lubiegrac news Vince Zampella potwierdza powrót serii Battlefield do nowoczesnych realiów
Vince Zampella potwierdza powrót serii Battlefield do nowoczesnych realiów



redakcja | 17 września 2024, 11:10

Firma EA ujawniła pierwsze szczegóły dotyczące nowej odsłony gry Battlefield, która powróci do nowoczesnych czasów. W ramach ujawnionych materiałów zaprezentowano także pierwsze oficjalne concept art, co stanowi duży krok w kierunku odświeżenia serii.

Przeczytaj także:

Battlefield znany jest z eksperymentów z różnymi epokami historycznymi, od I wojny światowej, poprzez II wojnę światową, aż po przyszłość. Nowa gra ma jednak wrócić do podstaw, przy czym kluczową rolę odegrają nowoczesne konflikty, podobnie jak to miało miejsce w popularnych odsłonach Battlefield 3 i Battlefield 4.

"Jeśli przyjrzymy się najlepszym momentom Battlefield, to zdecydowanie będą to czasy Battlefield 3 i Battlefield 4, gdzie dominowały nowoczesne realia. Chcemy wrócić do tego, co stanowi esencję tej serii i zrobić to na najwyższym poziomie." — Vince Zampella

Nowoczesne konflikty i realistyczne scenariusze

Chociaż firma EA nie ujawnia zbyt wielu szczegółów na temat fabuły ani lokalizacji, to nowe concept arty sugerują, że możemy spodziewać się walki na morzu oraz starć śmigłowców. Interesującym aspektem mają być również katastrofy naturalne, takie jak pożary, co doda dynamiczności rozgrywce. Szara kolorystyka przedstawiona w grafikach przypomina atmosferę Battlefield 4, co może ucieszyć fanów starszych odsłon serii.

Zmiana podejścia do rozgrywki

Nowa odsłona serii, według Zampelli, zrywa z eksperymentami, które nie przyjęły się w grze Battlefield 2042. Twórcy wycofują się z pomysłu specjalistów, czyli postaci o unikalnych umiejętnościach. Jak zauważył Zampella, "klasy są sednem Battlefielda, dlatego wracamy do tego systemu".

Również 128-osobowe mapy, które nie zdobyły uznania graczy, zostaną zastąpione bardziej dopracowanymi i zwartymi przestrzeniami. Mimo że mapa o większym rozmiarze teoretycznie mogła zaoferować większe możliwości, okazało się, że takie podejście zbytnio rozwlekało akcję. Zampella zauważa, że „projektujemy mapy, które będą bardziej przypominać te z poprzednich odsłon, oferujące dobrze zaprojektowane i gęste strefy bitewne.”

"Wole bardziej zwarte i dobrze zaprojektowane przestrzenie bitewne, które oddadzą dynamikę rozgrywki. Nie mogę się doczekać, aż je zobaczycie." — Vince Zampella

Planowane zmiany w klasach i systemie gry

Pomimo negatywnych opinii o Battlefield 2042, Zampella podkreśla, że gra nie była całkowitą porażką. Zespół spędził wiele czasu na dostosowaniu rozgrywki, ale z perspektywy czasu EA nie chce powtórzyć błędów tamtej odsłony. „Chcemy, aby nowa gra była dobra już od samego początku” — podsumowuje Zampella.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: https://www.ign.com

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners