Narracyjna gra przygodowa RPG Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest, twórców Wornderlust oficjalna zapowiedziana. Jest zwiastun i przybliżona data.
Mieszaninę tradycyjnego RPG, z narracyjną przygodówką w klimacie grozy, opartą na legendarnej grze fabularnej Werewolf: The Apocalypse, w ostatnim kwartale roku, oddadzą w ręce graczy twórcy Wanderlust Travel Stories, deweloperzy ze studia Different Tales. Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest ma już wstępną datę premiery i pierwszy filmowym zwiastun.
Uczą cię, że lepiej się bać niż wpadać w złość, ale strach nie rozwiązuje niczego.
Gniew ma swój cel: istnieje po to, by chronić.
To emocja, która rodzi się z troski.
Taką sentencję możemy przeczytać na oficjalnej karcie gry na Steam kolejnej gry stworzonej przez niezależne, niewielkie studio Different Tales. Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to gra, w której przyjdzie nam zmierzyć się z niezwykle tajemniczą, a nawet przerażającą historię rodziny młodej kobiety o imieniu Maia, która przybywa do niezwykle tajemniczego miejsca w Polsce, poznając w Puszczy Białowieskiej, miejsca starożytnego, skrywające wiele zagadek i jeszcze więcej niedopowiedzeń.
Werewolf: The Apocalypse - Heart of the Forest to gra, w której wybory głównej bohaterki stanowią istotną część rozgrywki, dlatego też jej mechanika opiera się na trzech głównych elementach, określających ogólne zarysy danej sceny, danej akcji.
- Heart of the Forest jest jedną z niewielu gier wideo, które w rzeczywistości reprezentują tradycyjną mechanikę odgrywania ról w oparciu o pióro i papier. Gra wciela się w rolę mistrza gry i prowadzi nas przez przygodę. To jedno z najlepszych wykonań tradycyjnych gier RPG, jakie kiedykolwiek widziałem w grach - powiedział Piotr Gnyp, Head of BizDev w Walkabout Games i wieloletni fan RPG-ów.
Akcja gry przenosi nas do jednej z ostatnich puszcz w Europie - Puszczy Białowieskiej w Polce, która jest zarówno rozległa, jak i pełna mitów i legend. One będą także istotną częścią opowieści. Pierwsi ludzie osiedlili się tu 1500 lat temu, było ich niewielu, po czym całkowicie zniknęli.
Gra, która stara się odpowiedzieć na intrygujące pytania i dylematy, takie jak: gdzie powinna zakończyć się nasza ingerencja w przyrodę? Czy nie jesteśmy moralnie zobowiązani do ingerowania w naturę? Jak daleko posunęlibyście się w dobrej sprawie?, wyróżnia się wyjątkowym stylem graficznym. Kolaż miesza się tu z fotografią i ręcznie rysowaną grafiką. Wszystko ma na celu przedstawienie nie tylko wyglądu i klimatu lasu, ale także stanu umysłu protagonistki gry, kobiety o imieniu Maia. Inspiracją dla takiego projektu graficznego była sztuka Dave'a McKeana, a zwłaszcza jego legendarne okładki powieści graficznych The Sandman oraz prace takich artystów jak Elke Trittel i Wangechi Mutu.
Sean Greaney, Brand Manager World of Darkness w Paradox Interactive, dodaje: - Jesteśmy podekscytowani współpracą z Different Tales: ich unikalna marka narracyjnych opowieści przygodowych doskonale pasuje do World of Darkness. Opowieść o Maia pomaga nam doświadczyć bogactwa i złożoności Garou i daje nam nowe spojrzenie na ich długą, dziką walkę o ochronę świata przed klęskami żywiołowymi i nadprzyrodzonymi.
Gra swoją premierę ma mieć w czwartym kwartale 2020 roku w wersji na komputery PC, Mac i Linux na Steam oraz GOG.com.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu