redakcja | 25 września 2025, 08:10
Wraz z wydaniem Sezonu 3 "The War Within", w World of Warcraft pojawił się zupełnie nowy raid - Manaforge Omega. Ten rajd zawiera ośmiu wymagających bossów, z których każdy ma unikalne mechaniki związane ze specjalnym przedmiotem z głównej fabuły. Nagrody w postaci łupów są wyjątkowo potężne, dlatego wielu graczy wybiera usługi boostingowe, takie jak ten, aby szybko i sprawnie zdobyć wyposażenie.
Ukończenie rajdu Manaforge może być trudne dla niektórych graczy, zwłaszcza jeśli są nowi lub nie mają doświadczenia z tym rajdem. Poniżej omówimy każdego bossa w tym rajdzie, podkreślając jego mocne strony i jak go pokonać w najprostszy sposób. Również gracze, którzy uważają ten rajd za wymagający, zawsze mogą uzyskać pomoc od Manaforge Omega boost.
Pierwszym bossem rajdu Manaforge Omega jest Plexus Sentinel. Kluczową mechaniką jest użycie zdolności Reshii Wraps - 10-metrowego skoku z 14-sekundowym czasem odnowienia - aby przejść przez widmową ścianę podczas przerw.
Inne ważne mechaniki to:
Przy 100 energii, Plexus Sentinel uruchamia przerwę z obrażeniami AoE i odepchnięciami. Pojawiają się kule, lasery i widmowa ściana, a gracze muszą przebiec przez ścianę za pomocą Reshii Wraps, a następnie złamać tarczę bossa. Walka powtarza się, dopóki boss nie zostanie pokonany.
Ten boss nie jest skomplikowany ani trudny, ale upewnienie się, że wszyscy wykonują mechaniki prawidłowo, zaowocuje udanym przejściem Manaforge Omega.
Drugie starcie z bossem składa się z kilku prostych mechanik:
Ponieważ ta walka wymaga silnej pracy zespołowej i precyzji, wiele grup uważa, że Manaforge Omega carry może znacznie poprawić ich szanse na sukces.
Starcie z Soulbinder Naazindhri jest proste, ale wciągające, oferując fajne wyzwanie dla rajdu. Mechaniki są następujące:
Jeśli jesteś graczem, który lubi grę, ale nie ma gildii lub premade'ów, aby ukończyć cały rajd, Manaforge Omega carry może być dla ciebie przydatną opcją.
Forgeweaver Araz, czwarty boss rajdu Manaforge Omega, wymaga solidnej koordynacji addów i zarządzania cooldownami. Gracze z debuffem muszą unikać pylonów, aby tankowie mogli zgrupować addy na bossie. Uderzenie wymierzone w tanka musi być oddalone od grupy i wchłonięte przez połowę rajdu, a gracze powinni się zmieniać, ponieważ debuff uniemożliwia wchłonięcie dwukrotnie. Tankowie muszą również zarządzać nakładającym się DoT.
Podczas przerwy pojawiają się Arcane Collectors, które muszą być szybko zniszczone, priorytetowo traktując te, które najszybciej zbierają energię. Po zniszczeniu, boss jest oszołomiony i przyjmuje zwiększone obrażenia. Przy 25% HP, Araz odpycha rajd i przywołuje addy, które muszą być zgrupowane na bossie i kontrolowane za pomocą efektów tłumu, aby zapewnić czyste zabicie.
Starcie z The Soul Hunters to walka z radą przeciwko trzem bossom, które muszą być zabite blisko siebie. Gracze powinni być przypisani do soakowania fioletowych pustek, a healerzy muszą rozpraszać tych soakerów, zanim ich stosy staną się zbyt wysokie.
Soakerzy pomagają również zmniejszać rozprzestrzeniające się kałuże. Kiedy Velaryn rzuca The Hunt, kilku graczy musi ustawić się na jej drodze, aby podzielić się obrażeniami. Tankowie powinni się zmieniać po Eye Beam, podczas gdy rajd szybko zbiera upuszczone fragmenty duszy.
Podczas przerw, gracze muszą soakować gwiazdy, unikać pędzących linii i odsuwać się od stożka Ilyssy, aby uniknąć dużych obrażeń.
Stój w jednej, wcześniej wybranej "bezpiecznej" alei i nigdy nie upuszczaj tam kryształowych ścian. Fractilus celuje w graczy za pomocą Crystalline Shockwave, przywołując ściany w alejach, rozprzestrzeniając uderzenia na inne aleje i unikając układania więcej niż jednej ściany na aleję. Tankowie przyjmują Shockwave Slam, który również tworzy ścianę, i powinni się zmieniać po każdym rzucie.
Celowani gracze później otrzymają Shattershell, który ich unieruchomi i odepchnie; użyj tego do łamania ścian w zatłoczonych alejach. Zniszczone ściany tworzą strefy Nexus Shrapnel, z których gracze muszą szybko się wydostać. Jeśli jakakolwiek aleja wypełni się sześcioma ścianami, boss wpada w szał i czyści cały rajd. Koordynacja i dyscyplina w alejach są kluczem do sukcesu.
Ostatni boss rajdu, Dimensius, może być wyzwaniem dla grup, które nie są skoordynowane, więc zakup Manaforge Omega boost zapewni ci ukończenie rajdu i zagwarantuje łupy. Oto mechaniki dla ostatniego bossa:
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu