autor:agusia16
Znajdziemy się na skrzyżowaniu. Sprzed restauracji z napisem Big Signboard zabieramy kij (stick), a następnie wchodzimy do sklepu elektronicznego (electronick shop). Zmieniamy na SAM-a i nim rozmawiamy z Clarkiem.
Dowiemy się, że oleju do robota nie dostaniemy.
Ale sięgamy do pudełka ze starym RAM-em (old RAM banks) i zabieramy 16MB RAM.
Zmieniamy na Tinę i wychodzimy ze sklepu z elektroniką. Tym razem wchodzimy do restauracji - Ramen shop. Rozmawiamy z szefem (Chef). Otrzymamy marynowaną rybę (Bavaiona marinated fish). Bierzemy jeszcze pałeczki (chopsticks).
Wychodzimy na zewnątrz. Udajemy się w lewo, w górę w uliczkę - Bright Alley. Z chodnika podnosimy kondensator (capacitor).
Wracamy i tym razem udajemy się w dół ekranu - Bus shop. Przechodzimy w lewo. Przestawiamy na SAM-a i nim rozmawiamy z Paskudnym Robotem - Nasty Robot. Pytamy go o olej.
Może pomóc, ale nie może tego zrobić, zanim nie uzupełni brakującego RAM-u.
Dajemy mu 16MB RAM, ale okaże się, że nie pasuje.
Wracamy zatem do schronu (shelter) i przestawiamy na Tinę, którą rozmawiamy z Eku. Pytamy go o RAM Adaper.
Wymieni go na kondensator, więc dajemy mu go (capacitor). Otrzymamy RAM Adapter, więc wracamy na autobusowy przystanek.
Zmieniamy na SAM-a, dajemy Paskudnemu Robotowi RAM Adapter. Wkrótce do naszej kieszeni trafi olej do robotów (robot oil). Zmieniamy na Tinę i tym razem na mapie wybieramy dzielnicę historyczną - Historical Quarter. Wchodzimy do baru z prawej (Diner).
Zabieramy taśmę klejącą (tape). Łączymy kij (stick) i antenę (antenna pice), otrzymując długi kij (long stick).
Wychodzimy i wędrujemy nieco z lewo. Tu na drabinie stoi i zajmuje się swoją pracą, elektryk (electrician). Przy pasku wiszą klucze. Sięgamy po nie za pomocą długiego kija. W ten sposób do naszej kieszeni trafią klucze elektryka (electrician keys).
Wracamy do schronu - Shelter i za pomocą zdobytych właśnie kluczy, otwieramy skrzynkę bezpiecznikową (panel box). Zabieramy z niej bezpiecznik (fuse).
Wracamy do dzielnicy historycznej - Historical Quarter. Idziemy nieco dalej w lewo i do skrzynki z bezpiecznikami (fuse box), wkładamy bezpiecznik.
W ten sposób otwarte zostaną drzwi do opuszczonego sklepu (abandoned store). Zabieramy skarpetki (a pair of socks) oraz szczypce (pliers).
Opuszczamy sklep. Będziemy świadkami animacji.
Po animacji gra ponownie wróci do Tiny i SAM-a.
Udajemy się w dół ekranu na długą ulicę - Long Road. Przechodzimy nieco w prawo, aż do drzwi windy. Zerkamy na panel windy (elevator panel). Próbujemy go użyć, ale potrzebny nam żeton (token).
Podchodzimy zatem do chłopca - Kid, obok którego przechodziliśmy. Pytamy go o żeton (token) do drzwi windy.
Da nam go, ale najpierw czeka nas zadanie. Mamy znaleźć sekretne słowo.
Otrzymamy od Kida holograficzny pryzmat (holographic prism).
Wracamy do dzielnicy historycznej - Historical Quarter, gdzie używamy hologramowego pryzmatu na starej bramie (old gate). Zobaczymy napis - "Blue".
Wracamy do Crossroad i tym razem pryzmatu używamy na wielkim szyldzie (Big signboard), nad restauracją. Poznamy drugie słowo - "Sky". May hasło "Blue Sky".
Wracamy do Kida, czyli do dzielnicy historycznej, a potem na Long Road. Zagadujemy go w sprawie zagadki, po czym Tina poda hasło. W ten sposób otrzymamy żeton do winy (elevator token). Używamy żetonu na windzie (panel z prawej), a drzwi się otworzą. Po chwili Tina i SAM będą już na górze, na tarasie. Przechodzimy w prawy. Z tarasu zabieramy wodoodporną flagę (waterproof flag).
Wracamy do dzielnicy historycznej. Idziemy nieco w prawo i wchodzimy w aleję za barem (diner Alley).
Używamy szczypiec na przewodzie elektrycznym, który iskrzy, a następnie dajemy kociemu robotowi marynowaną rybę. Zaglądamy do kosza na śmieci, z którego Tina zabierze cyber lasanię (cyber lasagna).
Wracamy do schronu (shelter). Udajemy się na dach, gdzie obejrzymy kolejną animację.
W miejscu, gdzie mieszka Tina i SAM panuje strasznie bałagan, ktoś tu czegoś szukał. Chwile później przyjaciele doprowadzają to miejsce do porządku.
Podnosimy miedziany drut (cooper wire) oraz brudną lalkę (dirty doll).
Miedziany drut łączymy z długim drążkiem (long stick), otrzymując długi bednarski kij (long cooper stick). Używamy go na skrzynce elektrycznej (power box), a uda się nam go nam naładować energią (long electrified stick).
Przechodzimy w lewo. Przestawiamy na SAM-a i tegoż naelektryzowanego kija używamy na dronie, który lata w te i z powrotem (watching drone). To spowoduje, że się zatrzyma. Rozmawiamy z nim. Pytamy go o ostatnie kilka godzin (pierwsza opcja dialogowa).
W ten sposób dron pokaże to co zdołał nagrać obserwując to miejsce. Następnie Tina porozmawia z SAM-em.
Wybieramy zawsze trzecie opcje dialogowe.
Wkrótce SAM pokaże Tinie nagranie, na które jej tata dla niej nagrał. Dziewczyna ma misję ratowania świata. Teraz potrzebny jej kod. Trzeba udać się do Archiwum - Registry Archive.
Wybieramy nowe miejsce na mapie - Downtown.
ENCODYA - solucja, poradnik
Prolog
ENCODYA - solucja, poradnik
Rozdział 2 - Investigating the cycer slum
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu