autor:agusia16
Ren zachowuje się dziwnie, chce pikniku. Potrzebne nam czysta woda, jakiś chleb i 12 owoców, malin.
Idziemy w przód, na ścieżkę. Z krzaka zbieramy maliny (raspberries). Przestawiamy na SAM-a i nim zabieramy duży kamień (big rock).
Wędrujemy w prawo, gdzie zbieramy ponownie maliny.
Następnie wędrujemy na ścieżkę do lasu, w górę. Tu na krzaku znajdują się kolejne maliny. Zbieramy je. Widzimy, że nie wszystko tu działa jak należy, więc przestawiamy na Tinę i rozmawiamy z kamiennym terminalem, czyli wiszącą kamienną kostką. Musimy się z nim trochę pospierać i przechytrzyć go, aż naprawi awarię. Zanim wejdziemy do czegoś w rodzaju składziku, zabieramy mały kamień (small rock).
Przeszukujemy spodnie leżące na stole, by do naszego ekwipunku trafiła stara moneta (old coin). Zaglądamy do pojemnika (box) stojącego na podłodze. Znajdziemy długą linę (long rope).
Wracamy na ścieżkę i udajemy się w lewo, aż do miejsca ze starym zegarem (old clock). Znajduje się tu dystrybutor chleba (bread dispenser). Wrzucamy do niego starą monetę by otrzymać chleb (bread).
Udajemy się teraz w prawo, aż do mostu. Zabieramy deskę (board) opartą na moście, zrywamy z krzaka maliny.
Wracamy w lewo, tak gdzie na drzewie wisi wiadro. Na spiczastym kamieniu (pointy rock) kładziemy deskę. Po prawej stronie umieszczamy mały kamień (small rock), a po lewej wielki brązowy kamień (big brown rock). Musimy to zrobić SAM-em. Mały kamień uderzy w wiadro, które spadnie. Zabieramy wiadro (bucket).
Wracamy na most. Do wiadra przywiązujemy linę i wiadra z liną (bucket whit rope) używamy na moście. W ten sposób napełni się krystalicznie czystą wodą (cristal clear water).
Wracamy do Rena, by urządzić piknik. Przestawiamy na Tinę, zagadujemy tatę, mówimy mu, że mamy już wszystkie przedmioty do pikniku.
Pojawi się kolejna cut-scenka, w której będziemy na pikniku, ale chwile później pojawi się Rumph i zacznie się atak.
Ten potrzebuje kilku rzeczy. Udajemy się więc w dół i w prawo, do katapulty, z ktęrej SAM-em zabieramy duży brązowy kamień (big brown rock), który leży na katapulcie.
Idziemy w prawo. Brama będzie otwarta, więc zabieramy coś w rodzaju anteny (aerial) a także kolejny wielki kamień (big rock).
Udajemy się w górę ekranu, na ścieżkę do lasu. Zabieramy mini bota.
Wracamy do mostu. Używamy mini bota, który nie jest naostrzony na porowatym kamieniu, tuż przy moście, a uda się nam go naostrzyć.
Wędrujemy teraz do miejsca z wiszącym kamieniem i czymś w rodzaju składziku i używamy ostrego mini bota (sharpened mini bot) na szafce (cabinet), na której wiszą łańcuchy. Otwieramy szafkę, a do naszego ekwipunku trafią trzy przedmioty - szybko uwalniający się spray (fast release spray), śrubokręt (screwdriver) oraz przepychacz (plunger).
Wracamy, udajemy się na most i w prawo i na zaworze bezpieczeństwa (heavy valve) używamy szybko uwalniającego się sprayu. Teraz go przekręcamy.
Udajemy się w górę, na ścieżkę. Teraz nie będzie się lała woda, więc klikamy na pompę z rurami (pump and pipes), a otrzymamy dużą elastyczną gumkę (big elastic band). Używamy śrubokręta na dużym martwym robocie (big dead robot). Otwieramy go i wyciągamy duży magnes (big magnet). Zabieramy także trzeci i ostatni duży kamień (big rock).
Wracamy i używamy magnesu na generatorze (generator). W ten sposób doprowadzimy do eksplozji.
Teraz udajemy się w lewo, aż dojdziemy do miejsce z zegarem. Unoszą się nad nim dymy i widzimy potrzebną nam rzecz. Zabieramy duży trybik (large cog).
Skoro mamy już wszystkie przedmioty, wracamy do Rena. Przestawiamy na Tinę i rozmawiamy z tatą.
Ten załaduje katapultę i zacznie strzelać do Rumpha, niestety SAM zostanie uderzony wielkim kamieniem i upadnie. Po czym gra przeniesie się do pracowni Rena.
Po chwili rozmowy z tatą, jako Tina, podchodzimy do terminala i rozpoczynamy skanowanie. Nieco późnie aktywuje się lecz na ekranie pojawi się error.
Tina zostanie przeniesiona się do dziwnego miejsce, gdzie jest już Rumph. Twierdzi, że to koniec projektu Rena, na co Tina nie może się zgodzić.
Czeka nas rozmowa z Rumphem. Musimy tak prowadzić rozmowę, by ten został uwieziony przez chwilę w przesłonie.
Rozmawiamy z nim zatem i gdy się zatrzyma szybko używamy terminalu.
Znowu z nim rozmawiamy. Gdy Ramph ponownie zostanie zatrzymamy używamy przepychaczki na rurze odpływowej (screen).
Znowu rozmawiamy z Rumphem. Gdy Rumph znowu się zatrzyma, wrzucamy piłkę do otwartej rury.
Po raz kolejny rozmawiamy z Rumphem i gdy zostanie uwięziony używamy śrubokrętu na skrzynce elektrycznej (screen).
Na koniec, po rozmowie używamy sprayu na wentylatorze i wrócimy.
Zobaczymy animację, jak zmienia się miasto i sama Emcodya. Po czym powrócimy do Rena, który zostaje w pracowni.
Po rozmowie z Chipem, który jak twierdzi, nie może naprawić SAM-a. Opuszczamy to miejsce, po drodze widząc ściskających się ludzi. Do niektórych możemy zagadać. Wracamy na dach i do swojego schronu, do swojego "domu". Kładziemy się na posłaniu.
Pojawi się nowa animacja, po której w schronie pojawi się zarówno tata, jak i SAM, a gra będzie jednak miała bardzo pozytywne zakończenie.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu