BattleCry
BattleCry to pierwsza produkcja założonego w 2012 roku amerykańskiego studio BattleCry. Deweloper należący do koncernu Zenimax Media zajmuje się tylko tworzeniem sieciowych projektów. Firmie przewodzi Rich Vogel, znany z takich gier jak Star Wars: The Old Republic, Ultima Online oraz Star Wars Galaxies. BattleCry reprezentuje gatunek trójwymiarowych gier akcji, w których rozgrywka obserwowana jest z perspektywy TPP. Gracze wcielają się w członków drużyn składających się z doskonale przeszkolonych wojowników, walczących o losy swoich krajów w brutalnych potyczkach. Te odbywają się w specjalnie wydzielonych strefach. Tytuł został oparty na modelu biznesowym free-to-play, co oznacza, ze dostępny jest za darmo, przy czym umożliwiono wydawanie pieniędzy na różnego rodzaju dodatki.
Akcja BattleCry rozgrywa się po wielkiej wojnie, która miała miejsce na początku XX wieku. Gracze trafiają do świata, w którym wszelkie konflikty rozstrzygane są w drużynowych pojedynkach specjalnie wyszkolonych wojowników. Rozgrywka skupia się na współpracy i wspieraniu swojego teamu w czasie potyczki. Deweloper przygotował różne frakcje i style gry. Oznacza to, że można wcielić się zarówno w postać doskonale radzącą sobie w walce na krótkim dystansie, jak i tą specjalizującą się w prowadzeniu starć na odległość. Nie zabrakło różnego rodzaju broni (miecz zmieniający się w tarczę, łuk, ostrze naładowane energią elektrostatyczną, itd.).
Świat BattleCry został zaprojektowany przez słynnego dewelopera Viktora Antonova (dyrektor artystyczny takich hitów, jak Half-Life 2 i Dishonored).
BattleCry - komentarze (0):