BATTLETECH to nowa odsłona serii Battletech/Mechwarrior za którą odpowiada studio Harebrained Schemes. Strategia uzyskała elementy po części zainspirowane takimi tytułami jak chociażby XCOM: Enemy Unknown czy XCOM 2.
Produkcja pozwoli graczom na towarzyszenie księżnej Kamea Arano, która po zdradzieckim ataku nie jest w stanie przejąć tronu ojca i musi sobie poradzić z odbudową sił zbrojnych, które pozwolą obalić zdrajców i skazać ich na zasłużoną karę.
Wizualnie wszystko zostało zaprojektowane tak, aby gracze poczuli bliskość z planszowym odpowiednikiem, dzięki czemu będzie można przypomnieć sobie najlepsze doświadczenia ściśle powiązane z tym uniwersum.
BATTLETECH oficjalnie zadebiutowało 24 kwietnia 2018 roku na komputerach osobistych.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
BATTLETECH - komentarze (3):
"Konkurencyjnych gier", a tu tylko XCOM. Battletech chociaż dobry wzór na walkę taktyczną obrał - fakt, że błędy XCOM:EU popełnili przy tym, ale i tak lepsze to, niż wiele prostackich gier, które za taktyczne próbują uchodzić, jak gierki od inxile chociażby, które nie tylko nie umywają się czy to do oryginałów, ale i nawet staroci jak Jagged Alliance. Ale optymalizacja faktycznie fatalna i nawet na dobrym kompie potrafi ściąć.
Tak to jest, że czasami drobne elementy, niedoróbki, mogą przysłonić odbiór dobrej gry.
inxile entertainment tworzy gry RPG, a nie strategiczne...