Coded Arms: Contagion to kontynuacja gry typu FPS, która zadebiutowała na rynku elektronicznej rozrywki w trzecim kwartale 2005 roku. Niniejszy tytuł, podobnie jak pierwowzór, stworzyła i wydała firma Konami wyłącznie na przenośnej platformie PlayStation Portable. Gracz wciela się w agenta ochrony i działa w realistycznym wojskowym programie treningowym, osadzonym w wirtualnej rzeczywistości, który nazwano A.I.D.A. Główny bohater niniejszej pozycji bierze udział w kryzysie cybernetycznym i może przetrwać wyłącznie wówczas, gdy skorzysta z dostępnego arsenału narzędzi eksterminacji i swoich umiejętności hakerskich, aby zmierzyć się z cyberterrorystami, chcącymi przejąć kontrolę nad wspomnianym programem i zdobyć również dostęp do tajemniczych informacji militarnych. Napotkanych na drodze przeciwników eksterminujemy nie tylko dzięki szeregowi dostępnych broni palnych, lecz korzystamy także z materiałów wybuchowych, tworząc na ekranie naszej konsoli solidne eksplozje. Dostępne narzędzia są na tyle zróżnicowane, że pasują do każdego stylu gry. Poszczególne poziomy rozgrywają się zarówno pod gołym niebem, jak i w zamkniętych pomieszczeniach. Podobnie, jak w przypadku części pierwszej, zaserwowano opcję zabawy sieciowej. Za pośrednictwem bezprzewodowego połączenia Wi-Fi może maksymalnie zmierzyć się ośmiu chętnych w kilku różnych trybach rozgrywki – zarówno rywalizując na własną rękę, jak i zakładając drużyny.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Coded Arms: Contagion - komentarze (0):