Conquest of Champions
Conquest of Champions to sieciowa strategia fantasy łącząca elementy turowej gry bitewnej z kolekcjonerską karcianką. Produkcja wykorzystuje model darmowy z mikropłatnościami i opracowało ją studio Kihon Games, założone przez trzon zespołu, który wcześniej stworzył popularne PoxNora
Akcja Conquest of Champions osadzona została w standardowym uniwersum fantasy. Zadaniem graczy jest kolekcjonowanie kart, tworzenie z nich własnych talii, a następnie wykorzystywanie ich do walki z innymi użytkownikami. Podczas każdej bitwy musimy wyeliminować bohatera strony przeciwnej i zniszczyć należące do niego ołtarze, jak również zadbać, by rywal nie zrobił nam tego samego. Dokonujemy tego, zagrywając karty pozwalające na aktywację różnorodnych efektów, rzucanie czarów oraz przywoływanie bohaterów. Starcia toczą się na podzielonej na kwadraty planszy, po której możemy swobodnie przemieszczać postacie. Dostępna jest zarówno kampania fabularna dla pojedynczego gracza, jak i rozbudowany tryb multiplayer.
W trakcie zabawy postacie nabywają punkty doświadczenia, które nie znikają po zakończeniu meczu. Ponadto dostępny jest system rzemiosła oraz opcja łączenia duplikatów kart w celu osiągnięcia jednej, znacznie mocniejszej wersji. Gra oferuje grubo ponad setkę kart oraz licznych herosów podzielonych na trzy frakcje, a zawartość produkcji jest regularnie rozbudowywana.
Jak prawie wszystkie współczesne karcianki, Conquest of Champions wykorzystuje model darmowy z mikropłatnościami. Zakładając konto, otrzymujemy na start jednego bohatera wraz z przypisaną mu talią. Wszystkie elementy wpływające na rozgrywkę, takie jak wirtualna waluta, cenne karty czy punkty doświadczenia można uzyskać poprzez samą rozgrywkę – wypełniając misje i biorąc udział w sieciowych starciach.
Conquest of Champions - komentarze (0):