Elemental: Fallen Enchantress
Elemental: Fallen Enchantress to pierwsze rozszerzenie dedykowane grze strategicznej Elemental: War of Magic. Produkcja została opracowana przez firmę Stardock, a konkretnie zespół dowodzony przez Dereka Paxtona (twórcę modyfikacji Fall from Heaven do Civilization IV), Jona Shafera (głównego producenta Civilization V), oraz Dave’a Sterna (pisarza oraz byłego redaktora wydawnictwa Pocket Books).
Główną rolą Elemental: Fallen Enchantress jest modyfikacja mechaniki rozgrywki znanej z podstawowej wersji gry. Przede wszystkim za sprawą dodatku gracze otrzymali dostęp do zupełnie nowego systemu walki. Zmianom poddana została również magia, w tym sposób wyprowadzania czarów (wsparty nowym magicznym ekwipunkiem). Ponadto za sprawą rozszerzenia w grze pojawił się nowy system ekonomii, dzięki któremu kwestie gospodarcze stały się bardziej intuicyjne i przejrzyste.
Fallen Enchantress to także nowa zawartość – w tym dodatkowe questy, możliwość toczenia walki z nowymi potworami oraz niedostępne dotąd lokacje. Wśród tych ostatnich znalazły się nie tylko obszary bezpieczne, ale i krainy zawładnięte przez siły zła. Dobrym przykładem jest teren o nazwie Bhinadmi Fissure, opanowany przez demony kontrolowane przez piekielnego władcę. W walce z nimi pomagają graczom nowi czempioni.
Elemental: Fallen Enchantress - komentarze (3):
Polecam fanom dobrej strategii :)
7/10.
Typowa strategia, zbierz armię i atak 6/10