Ethan: Meteor Hunter
Ethan: Meteor Hunter to pierwszy projekt niezależnych twórców z francuskiego Seaven Studio. Tytuł opiera się na oldskulowych zasadach gier platformowych, dodając do nich elementy logicznych produkcji.
Grający mają tutaj za zadanie przeprowadzić tytułowego bohatera, mysz o imieniu Ethan, przez około 50 układów rozsianych w trzech różnych środowiskach, i odnaleźć wszystkie fragmenty roztrzaskanego meteorytu. Pomocą w tym zadaniu są ponadnaturalne możliwości gryzonia, pozwalające mu na zatrzymanie czasu i przenoszenie przedmiotów za pomocą telekinezy.
Rozgrywka podzielona jest na dwie części. Pierwsza to tradycyjna platformówka, w której należy unikać różnych przeszkód i pułapek, przeskakiwać przez przepaście, itd. Druga polega na rozwiązywaniu prostych zagadek logicznych, wymagających używania mocy zatrzymania czasu i telekinezy. Gdy Ethan korzysta ze swoich nadzwyczajnych umiejętności świat staje w miejscu, a mysz może na spokojnie przesuwać różne fragmenty blokady, uniemożliwiające przejście do kolejnego etapu.
Ethan: Meteor Hunter mocno opiera się na klasycznych grach platformowych - wymaga wielkiej zręczności i mnóstwa cierpliwości. Bohater jest szybki i zwinny, co umożliwia mu uciekanie przed przesuwającymi się w jego stronę ostrzami, przeskakiwanie nad przepaściami, unikanie ognia czy też przepływanie przez wodę na szpuli po nici. Poza tym, podczas wędrówki należy zbierać odłamki meteorytu, które są wymagane do ukończenia danego poziomu i dają dodatkowe punkty.
Grafika została utrzymana w przyjemnym stylu "2,5D" - Ethan, jak i całe otoczenie, został wykonany w trzech wymiarach, jednak rozgrywka odbywa się tylko w dwóch.
Ethan: Meteor Hunter - komentarze (1):
Może być 6,5/10