Gemini Rue to mroczna przygodówka utrzymana w konwencji retro. Autorem scenariusza i głównym projektantem jest Joshua Nuernberger, dla którego jest to debiutanckie dzieło. Gra została wybrana najlepszym projektem studenckim na 2010 Independent Game Festiwal (festiwalu gier niezależnych). Gemini Rue przedstawia pesymistyczną wizję przyszłości, w której dominującą rolę odgrywa syndykat Boryokudan. Gracze wcielają się w dwie postacie. Pierwszą z nich jest Azriel Odin - były płatny zabójca tropiący uciekiniera z systemu Gemini. Druga to przetrzymywany w szpitalu więzień, którego wspomnienia zostały wykasowane przez tajemniczą organizację. Początkowo historie obu tych mężczyzn będą za sobą niezwiązane, ale wraz z postępami w fabule odkrywać będziemy coraz więcej powiązań między nimi. Grafika gry została zaprojektowana w konwencji retro, podobnie zresztą jak mechanizmy rozgrywki. Gemini Rue to stuprocentowa przygodówka w starym dobrym stylu. Interfejs użytkownika oparty jest na szeregu komend reprezentujących konkretne czynności, a większość zabawy spędzamy na dokładnym przeszukiwaniu lokacji, zbieraniu przedmiotów, prowadzeniu rozmów i rozwiązywaniu zagadek. Przede wszystkim jednak o sile gry stanowi bardzo rozbudowany i dorosły scenariusz.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Gemini Rue - komentarze (1):
Warta uwagi 7/10