For the Motherland to rozbudowujący mechanizmy polityczne dodatek do strategii wojennej Hearts of Iron III. Za produkcję odpowiada wewnętrzne studio Paradox Interactive, czyli ten sam zespół, który stworzył podstawową wersję gry. Rozszerzenie koncentruje się głównie na Związku Radzieckim i froncie wschodnim. Znacznemu przeobrażeniu uległ aspekt polityczny, dzięki czemu gracze mogą sami organizować przewroty w innych krajach, choć jednocześnie istnieje spore ryzyko, że taki sam los spotka również kontrolowanych przez nich władców. Wszystkie państwa biorące udział w konflikcie kierują się obecnie tzw. „celami wojennymi” zwiększając tym samym realizm systemu dyplomacji. Rozbudowano ponadto walki partyzanckie wprowadzając elementy takie jak infiltrowanie wrogich terytoriów czy przeprowadzanie akcji sabotażowych. Zrekonstruowano również wreszcie wojnę morską na północnym Atlantyku, w której brały udział okręty podwodne. Hearts of Iron III: For the Motherland znacząco ulepsza silnik gry pozwalając mu na wykorzystanie wielordzeniowych procesorów. Autorzy poprawili ponadto sztuczną inteligencję, uprościli interfejs, jak również przyśpieszyli tempo rozgrywki, tak abyśmy mogli rozegrać całą kampanię w jeden wieczór.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Hearts of Iron III: For the Motherland - komentarze (2):
Dodatek raczej słabo udany 4/10
Trochę za bardzo odgrzewanie starego kotleta 6/10