Max: The Curse of Brotherhood
Max: The Curse of Brotherhood to klasyczna platformówka, będąca duchowym następcą gry Max & The Magic Marker z 2010 roku, która ukazała się na PC, Wii, PlayStation 3 oraz Nintendo DS. Producentem jest duńskie studio Press Play, które od 2012 roku należy do firmy Microsoft.
Bohaterem The Curse of Brotherhood ponownie jest sympatyczny chłopiec o imieniu Max. W trakcie podzielonej na wiele poziomów przygody będzie starał się on uwolnić swojego młodszego brata, który z jego powodu trafił do innego wymiaru, na skutek pochopnie wypowiedzianego życzenia. Tytuł jest klasyczną platformówką 2,5D z trójwymiarowymi modelami postaci i otoczenia. Max zmierzy się w wieloma niebezpieczeństwami i przeszkodami, których pokonanie umożliwi magiczny marker. Tak więc, podobnie jak w poprzedniej odsłonie serii, gracze poza główną postacią, kontrolują unoszący się w powietrzu pisak, pozwalający na przywoływanie lian, platform i wpływanie w różny sposób na otoczenie. Znaczącej zmianie uległa oprawa graficzna gry. Deweloperzy porzucili poprzedni komiksowy styl na rzecz bardziej realistycznego, acz nadal baśniowego klimatu, przypominającego cykl Trine.
Max: The Curse of Brotherhood - komentarze (0):