Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues
Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues to gra cRPG pozwalająca zarówno na samotną zabawę, jak i sieciowe rozgrywki MMO. Produkcja powstała w studium Portalarium, a głównym projektantem był Richard Garriott, czyli ojciec legendarnej serii Ultima.
Gra oferuje rozbudowaną warstwę fabularną, którą opracował pisarz Tracy Hickman. Autor ten jest prawdziwym weteranem gatunku fantasy i wspólnie z Margaret Weis stworzył świat Dragonlance. Duet ten jest również odpowiedzialny za szereg książek osadzonych w tym uniwersum, z których najpopularniejsze są dwie trylogie - Kroniki i Legendy. Akcja Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues toczy się w pełnej magii krainie fantasy, która została przygotowana z bardzo dużym przywiązaniem do detali. Zamieszkujące ją ludy są zorganizowane w unikalne cywilizacje, z własnymi tradycjami i rozległą historią.
Autorzy zapewnili graczom olbrzymią swobodę wyboru. Sami decydujemy, czy nasza postać zostanie poszukiwaczem przygód, czy też wybierze karierę kupca lub rolnika. Rozpoczynając zabawę musimy odpowiedzieć na serię pytań, które ukształtują profil psychologiczny bohatera oraz jego system wartości. Podczas rozgrywki zmuszani jesteśmy regularnie podejmować ciężkie decyzje, a następnie radzić sobie z ich konsekwencjami. Zwiedzany przez nas wirtualny świat oferuje wysoki poziom interaktywności i pozwola na budowanie przez graczy domów.
Gra pozwala zarówno na zabawę w ramach tradycyjnej kampanii dla pojedynczego gracza, jak i branie udziału w sieciowych rozgrywkach w stylu MMORPG. Tak dużą rozpiętość trybów umożliwia pomysłowy system stopniowania elementów multiplayer, dzięki któremu sami gracze decydują o tym, czy chcą bawić się samotnie bez żadnego połączenia z Internetem, w małej grupie przyjaciół czy też wkroczyć na serwery otwarte dla wszystkich, na których jednocześnie przebywają tysiące osób.
Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues - komentarze (0):