Sins of a Solar Empire: Rebellion
Sins of a Solar Empire: Rebellion to pierwsze pełnowymiarowe rozszerzenie do wydanej w 2008 roku kosmicznej strategii 4X. Wprowadza ono m.in. trzy nowe frakcje i dodatkowe statki oraz wyraźnie ulepsza oprawę graficzną.
Wojna pomiędzy trzema znanymi z wersji podstawowej frakcjami mocno nadwyrężyła ich arsenały i zasoby, a pomimo zaciekłych walk, wciąż nie widać końca konfliktu. Dlatego część obywateli każdej ze stron uznaje wreszcie, że dosyć już wycierpieli i rozpoczyna tytułową rebelię. Od każdej z dotychczasowych stron konfliktu odrywa się grupa rebeliantów, tworząc tym samym nową frakcję posiadającą własne unikalne drzewko rozwoju oraz zmodyfikowane typy okrętów gwiezdnych.
Kolejną nowością jest pojawienie się całkiem nowej klasy statków znanej jako Tytan, która rozmiarami i możliwościami ofensywnymi wyraźnie góruje nad wszystkimi innymi jednostkami. Udostępnione zostały również nowe okręty liniowe oraz korwety. Ponadto zabawa stała się bardziej różnorodna dzięki wprowadzeniu nowych sposobów na odniesiecie zwycięstwa. Niestety, podobnie jak wersja podstawowa Sins of a Solar Empire, rozszerzenie nie zostało wyposażone w kampanię dla pojedynczego gracza. Dlatego miłośnicy samotnego grania mogą jedynie powalczyć ze sztuczną inteligencją w samodzielnych scenariuszach.
Zespół Ironclad Games (autorzy gry) sporo czasu poświęcił na unowocześnienie silnika graficznego. Zaowocowało to ulepszonymi systemem oświetlenia oraz ładniejszymi efektami cząsteczkowymi. Zwiększeniu uległy też rozmiary map. Dodatek wykorzystuje system Impulse::Reactor, który zarządza Osiągnięciami, czatami, sieciowymi ligami oraz innymi elementami rozgrywek wieloosobowych.
Sins of a Solar Empire: Rebellion - komentarze (1):
Jedynka była bardzo dobra a ta cześć będzie mega.