Tarr Chronicles: Sign of Pride
Tarr Chronicles: Sign of Pride to kontynuacja symulacji kosmicznej Tarr Chronicle: Sign of Ghosts. Za jej deweloping, podobnie jak to miało miejsce przy pierwszej grze z serii, odpowiada Quazar Studio, zaś wprowadzeniem jej na rynek zajęła rosyjska firma wydawnicza, Akella.
Na początku zaznaczyć należy, iż słowo „kontynuacja” w tym przypadku dotyczy jednak tylko i wyłącznie kolejności wydawania wspomnianych gier, ponieważ wydarzenia przedstawione w Sign of Pride mają miejsce prawie 100 lat wcześniej niż akcja Sign of Ghost.
Sign of Ghost rozpoczyna się w momencie, gdy w rejonach galaktyki kontrolowanych przez ludzkość pojawia się flota śmiercionośnej rasy De’Khete. Dosłownie w przeciągu kilku dni setki miast i baz zostało zamienionych w pył – tak w historii ludzkości rozpoczęła się druga epoka. Epoka De’Khete. Zadaniem gracza jest walka z nieprzyjacielem oraz niedopuszczenie do skonstruowania urządzenia, które rozsieje Mrok w promieniu kilku układów gwiezdnych.
W rozgrywce pojawia się nowa rasa, której szeregi zasila gracz – Strażnicy. Niegdyś byli oni ludźmi, których Mrok wypaczył. Jednak udało im się znaleźć siłę aby stawić czoła De’Khete oraz stworzyć własny świat, kulturę i technologię. Ta ostatnia jest również bardziej zaawansowana niż ludzka, tak więc i statki kosmiczne posiadane przez Strażników są nieco potężniejsze, zarówno jeśli chodzi o opancerzenie jak i uzbrojenie. Dzięki wspomnianej, dość dobrze rozwiniętej technologii gracz może nie tylko korzystać z gotowych części, ale również tworzyć nowe rodzaje broni i używać je w boju. Co więcej, statki mogą wchodzić w tryb Stealth pozostając niewidzialne dla przeciwnika, a także w tryb Berserk znacznie potęgując siłę ognia. Tylko umiejętne połączenie wykorzystywania tych trybów pozwala na osiągnięcie sukcesu.
Tarr Chronicles: Sign of Pride - komentarze (0):