The Hero of Deathtrap Dungeon gra RPG niezależnego studia Sentient Play.
Deathtrap Dungeon jest śmiertelnym labiryntem turniejowym w świecie Fighting Fantasy. Ale coś się zmieniło ... "Najpierw był dym ..." Raz w roku, pełnoprawni uczestnicy, widzowie i hazardziści z bliska i daleko schodzą do miasta, gdy otwierają się drzwi do Deathtrap Dungeon na Trial of Champions. Walcząc o fortunę w złocie, bohaterowie stają twarzą w twarz z potworami, pułapkami i ostatecznie z sobą nawzajem - bo tylko jeden może opuścić triumf lochów. Ale w tym roku lochy są dwa razy większe i dwa razy bardziej śmiertelne.
Trenuj, rzemiosło, handluj, odkrywaj, walcz i znajduj sekrety, aby stać się potężnym i doświadczonym na tyle, aby być pierwszym, który pokona całą drogę przez nowy, rozszerzony Deathtrap Dungeon. Masz jeden miesiąc na opanowanie lochów, więc mądrze wykorzystaj swój czas: zdecyduj, kiedy trenować i tworzyć przedmioty, i kiedy wyruszać do lochów, aby wypełnić zadania lub spróbować ostatecznego przejścia przez lochy.
Skacz w prawo
Wskakuj do gry natychmiast jako postać "poziomu 0" z bezklasowym systemem umiejętności. Zbuduj swoją postać w miarę upływu czasu podczas gry, podejmując ważniejsze decyzje na temat postaci, gdy będziesz bardziej zaawansowany i będziesz miał lepszy pomysł na to, jak chcesz grać.
Ekspedycje: Udaj się do Lochu
Przygoda w lochu, aby rozwiązać wiele zadań. Jest więcej potencjalnych misji, niż możesz rozwiązać w jednym spektaklu, więc wybierz te, które najlepiej pasują do twoich celów. Podczas ekspedycji przechodź od spotkania do spotkania, zatrzymując się tylko na obóz i odpoczywaj w razie potrzeby.
Spotkania: wiele typów; Wiele rozwiązań
W trakcie spotkań umieść swoje umiejętności, przedmioty i relacje w teście, w obliczu trudnych sytuacji. Zaadaptowane pod względem proceduralnym spotkania (walka, dialog i odgrywanie ról) można często rozwiązywać za pomocą szerokiego zestawu stylów gry i rozwiązań.
Spotkania: Dotrzyj do akcji
Twój sprzęt i umiejętności zapewniają ci wgląd i umożliwiają dodatkowe czynności podczas spotkań. W tym pomieszczeniu gracz wyjmuje przedmiot z pokoju i umieszcza go w ekwipunku, a następnie decyduje się użyć swojej tarczy i związanych z nią umiejętności, aby zablokować kusze, a następnie chwyta nagrodę.
Walka i negocjacje
Walka i negocjacje są taktyczne i turowe. Umiejętności dostarczają informacji i opcji nawet podczas walki, negocjacji lub sytuacji towarzyskich. Tell to wskazówki do następnego działania przeciwnika i jego obecnego stanu umysłu i kondycji fizycznej.
Idź dalej lub wracaj
Im dalej idziesz na wyprawę, tym trudniej to uzyskać ... i tym większe są potencjalne nagrody. Zdecyduj się po każdym spotkaniu w lochu, czy wracać do bezpieczeństwa z dotychczasowymi osiągnięciami, czy iść dalej i zaryzykować wszystko - w lochu nie ma zapisów gry.
Wracaj do miasta, kup lepszy sprzęt i przekonaj mentorów, aby nauczyli cię umiejętności dostarczania nowych wglądów i działań podczas spotkań, abyś mógł pójść dalej w lochu.
Old-School Roleplaying
Nowoczesna gra
Kluczowe cechy gry:
Gra w fazie produkcji dostępna w wersji na PC.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
The Hero of Deathtrap Dungeon - komentarze (0):