Two Worlds III
Zarówno wydana w 2007 roku gra Two Worlds jak i późniejszy o trzy lata sequel, Two Worlds II, spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem wśród fanów cRPG, osiągając wielomilionową sprzedaż. Zachęceni sukcesem deweloperzy z krakowskiego studia Reality Pump zdecydowali się na rozpoczęcie prac nad trzecią odsłoną cyklu.
Akcja Two Worlds III ponownie osadzona została w fantastycznym świecie Antaloor, zamieszkałym m.in. przez ludzi, orków, krasnoludy i elfy. Gracze mają okazję wcielić się w role herosów, od których poczynań zależy dalszy los całego uniwersum.
Korzystając z doświadczeń wyniesionych w trakcie prac nad dwiema wcześniejszymi grami z cyklu, twórcy Two Worlds III sięgnęli po sprawdzone rozwiązania. Rozgrywka łączy elementy cRPG (rozbudowana, wielowątkowa fabuła, system rozwoju postaci itp.) z dynamiczną walką w stylu hack'n'slash. Tradycyjnie mocny akcent położony został na obecność magii w grze i możliwość posługiwania się czarami.
Od strony technicznej gra bazuje na możliwościach stale rozwijanego, autorskiego silnika Grace. Oferuje on wysokiej jakości oprawę wizualną przy zachowaniu szerokiego spektrum platform sprzętowych.
Two Worlds III - komentarze (2):
Bardzo lubie tą serie.
Świetna seria, którą można każdemu polecić kto lubi RPG.