We Kill Monsters, przygodowa gra akcji RPG, stworzona przez Glass Revolver, wydana dzięki Annapurna Interactive.
W poszukiwaniu Nieba nie znaleźli niczego.
Wrzucone do The Shell, homunkulusy są zmuszone do eksploracji i polowania w ogromnym dole pod ich miejscem narodzin, umierającym miastem Edinu. Jedyną nadzieją dla miasta jest wykorzystanie Primordial Fluid, krwi przepływającej przez The Shell.
Ponieważ większość dostępnego płynu w pierwszych kilku warstwach została wydobyta, homunkulusy muszą podróżować głębiej za pomocą Wielkiej Windy. Ta winda o nieznanym pochodzeniu rozciąga się na nieokreśloną głębokość i może być zasilana tylko przez ogromną moc energii, taką jak śmierć Anioła.
Po wejściu na nową warstwę, głównym celem homunkulusa jest polowanie na Anioła, podążając jego różnymi śladami i używając wskazówek kontekstowych, aby określić jego lokalizację.
Każda warstwa The Shell jest rozległa i otwarta. Pozwala to homunkulusom na swobodną nawigację przy użyciu dużych struktur i różnych narzędzi nawigacyjnych. Podczas polowania na anioły będziesz musiał szukać przedmiotów, żywności, broni, ubrań i sprzętu, aby przetrwać.
Podróż jest długa i ważne jest, aby odpocząć. Rozbij obóz w dowolnym miejscu i czasie, aby gotować, spać, handlować przedmiotami, siedzieć przy ognisku lub grać na gitarze z przyjaciółmi.
Podróżuj samotnie lub z innymi Huskami.
W całym The Shell znajdują się pierwotne fontanny. Homunkulusy mogą używać tych fontann do podróżowania w pustce i wchodzenia do rzeczywistości innych. Dołącz do przyjaciół i nieznajomych w ich podróżach i polowaniach, niezależnie od tego, czy będzie to krótka chwila, czy cała podróż.
Wersja demonstracyjna nie jest dostępna.
We Kill Monsters ma zaliczyć premierę na komputerach osobistych. Data nie została ogłoszona.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
We Kill Monsters - komentarze (0):