12°
0
dodano: 2020-10-18 23:50:01

MachineGames ma już 10 lat! Jak studio rozwijało się w tym czasie? Krótki rys oraz wywiad z Jarkiem Gustafssonem!

Autor: AnoX
Bethesda opublikowała ciekawą rozmowę z Jerkiem Gustafssonem oraz innymi przedstawicielami studia MachineGames obchodzącego swoje 10 urodziny na rynku!
 
Studio znane w ostatnim czasie z opieki nad serią Wolfenstein, kilka dni temu zaliczyło swoją 10. rocznicę powstawania, w trakcie którego to okresu przygoda przywiodła graczom wiele hitów, a deweloperom szacunek i uznanie społeczności.
 
Studio powstało po odejściu ze studia Starbreez... kilka miesięcy właśnie po 10 rocznicy., zatem na ten moment wiele wskazuje na to, że jeszcze przez jakiś czas obie ekipy mogą się delektować okrągłymi urodzinami w podobnym czasie.
 
 
 
Mały zespół rozpoczął swoją działalność od odwiedzić Bethesdy oraz id Software, przy okazji mogąc dobrze poznać silnik idTech oraz jego wyjątkowe możliwości. Był to 2010 rok, gdy powoli rodziły się rozmowy o ewentualnej współpracy.
 
Inicjatywę tę udało się zawiązać, w wyniku czego możliwe było wprowadzenie do życia początku projektu, który z czasem miał się przerodzić w hitowy Wolfenstein The New Order.
 
Po sukcesie zdecydowano się opracować kontynuację w postaci The New Colossus, w międzyczasie chcąc jeszcze oddać hołd szanowanemu po dziś dzień Return to Castle Wolfenstein. W przypadku obu projektu łatwo nie było, a kontynuacja mająca wszystko podkręcić na 110% nie została tak ciepło przyjęta jakby oczekiwali sobie wszyscy wewnątrz firmy.
 
Następny w kolejce Wolfenstein: Youngblood okazał się być niezwykle intrygującym tytułem, mającym zaoferować graczom nowe podejście oraz wyzwanie, w oparciu o które deweloperzy pozyskali wyjątkowe umiejętności oraz doświadczenie, które ma pozytywnie poskutkować na przyszłość.
 
Zapoznaj się także zXbox Game Studios - Jak wiele studiów ma Microsoft? Jakie ekipy dołączyły z Bethesdą? Ile ich jest? Czym się zajmują/zajmą?
 
Obecnie firma, tak jak cały Zenimax i w jego ramach Bethesda znalazła się w gronie Xbox Game Studios, wobec czego o przyszłość pod względem istnienia możemy być spokojnie, niestety po ostatnich porażkach oczekiwania spadły, a całemu zespołowi przydałby się ponownie jakiś głośny i jakościowy tytuł, nakręcający na kolejne sukcesy i poszukiwania kolejnych pozytywnych pomysłów.
 
Ponadto zapoznać się możecie za pośrednictwem linku poniżej z obszernym wywiadem z przedstawicielami studia, poruszającymi wiele interesujących aspektów prac nad grami oraz generalnego rozwoju MachineGames.
 
Retrospekcja i rozmowa z Jerkiem Gustafssonem
 
Wywiad z MachineGames
 

źródło: Informacja prasowa

Komentarze (0):
Reklama
Reklama