dodano: 2021-01-12 21:50:02

Ray tracing oraz wsparcie dla DLSS 2.0 zostały zaimplementowane w The Medium! Co gra na tym zyska?

Autor: AnoX
Gra: The Medium
Ray tracing oraz wsparcie dla DLSS 2.0 zostały zaimplementowane w The Medium! Co gra na tym zyska?
12°
0

Nvidia zaprezentowała jak w The Medium prezentują się ich technologie ray tracingu oraz technologii DLSS 2.0. Jak wypiękniała gra Bloober Team?

Gigant produkujący karty graficzne zdecydował się zapowiedzieć, które nowe gry będą wspierać śledzenie promieni oraz DLSS 2.0, czyli dwie mocne zalety ich najnowszych modeli z rodziny RTX.

Oba rozwiązania zachwycają w wielu tytułach, które są już dostępne na rynku lub dopiero trafią, od startu oferując lepszy poziom wizualny.

Zapoznaj się także z: Sally Face, niezależna przygodowa, ręcznie malowana produkcja w klimacie horroru ma swoją datę premiery na Nintendo Switch

Najnowsza propozycja Bloober Team w dużej mierze skorzysta na tej kwestii przy zwiększeniu nie tylko szczegółowości, ale także na odbiciach oraz oświetleniu.

Materiał jest dość krótki, w dużej mierze prezentując z resztą nieco nowych scenek i przebitek z zabawy, których dotychczas nie mogliśmy zobaczyć.

Debiut horror zbliża się nieubłaganie, a projekt wydaje się spokojnie zmierzać do mety, która miejmy nadzieję okaże się sukcesem.

The Medium zmierza komputery osobiste i na konsole Xbox Series S i Xbox Series X na 28 stycznia 2021 roku. Gra zagości premierowo w ramach abonamentowi Xbox Game Pass.

Bloober Team S.A. notowane jest na parkietach NewConnect. Firma planuje zagościć na Giełdzie Papierów Wartościowych.


źródło: Informacja prasowa

Komentarze (0):
Reklama
Reklama