Technologia HyperMotion w FIFA 22 wprowadza maszynowe uczenie się do rozgrywki!

lubiegrac news Technologia HyperMotion w FIFA 22 wprowadza maszynowe uczenie się do rozgrywki!
Technologia HyperMotion w FIFA 22 wprowadza maszynowe uczenie się do rozgrywki!



Tamer Adas | 11 lipca 2021, 21:05

Technologia HyperMotion w FIFA 22 to nowe rozwiązanie EA Sports, wprowadzając uczenie maszynowe do rozgrywki. Co ma to zagwarantować? Na co mogą liczyć gracze? Co wnosi kolejna część?

Electronic Arts zdecydowało się zaprezentować co nowego i kiedy ukaże się kolejna FIFA. Jak się okazuje nową odsłonę sprawdzimy już od 1 października, wprowadzając jedną dużą nowość.

Czym jest Technologia HyperMotion?

Deweloperzy wprowadzają technologię HyperMotion, czyli specjalnie zaprojektowany system korzystający z maszynowego uczenia się. Autorskie i opatentowane narzędzie bazuje na sesjach motion capture wykonanych na 22 rywalizujących ze sobą zawodników. W ramach modelu 11v11 Match Capture zeskanowano najlepszych zawodników takich zespołów jak Real Madryt czy Paris Saint Germain.

Jak działa uczenie maszynowe w FIFA 22?

System uczy się na bazie przeszło 8,7 miliona klatek przechwytujących w trakcie spotkań i przekładających się na usprawnienia dotyczące nowych animacji, w tym ich ty związanych z twarzami oraz reakcjami na dziejące się na boisku wydarzenia. Sztuczna inteligencja korzystać będzie z organicznego ruchu zawodników na murawie, zmieniając dotychczasowe zasady gry.

Nowości najmocniej odczuwalne będą na nowej generacji konsol (PS4, XSX, XSS) oraz na Google Stadia, gdzie moce obliczeniowe zagwarantują dobrze wykorzystanie oraz odpowiednią wydajność.

Co jeszcze pojawi się w nowej odsłonie? Otóż spodziewać się można całkowicie przebudowanego systemu bramkarzy oraz ich reakcji, akcenty postawione zostaną na osobowości, a także każdy z trybów ma być jeszcze mocniej rozbudowany oraz atrakcyjniejszy.

Zapoznaj się również z: A Trail of Ooze, przygodowa gra o zmodyfikowanej genetycznie krowie niebawem na Kickstarterze

FIFA 22 oferuje milionom fanów na całym świecie możliwość obcowania z ukochanym sportem w niespotykany dotąd sposób - powiedział Nick Wlodyka, GM w EA SPORTS FIFA. - Każdy gracz doświadcza gry FIFA na swój własny sposób, ale rozgrywka na boisku jest najważniejsza. Dlatego też jesteśmy podekscytowani, że możemy zaoferować innowacyjne rozwiązania w tej dziedzinie. HyperMotion jeszcze bardziej podnosi jakość rozgrywki na konsolach nowej generacji i Stadia, całkowicie zmieniając odczucia płynące z gry. -

Możliwość wystąpienia na okładce FIFY rok po roku jest niesamowita - mówi Kylian Mbappé. - Mam wyjątkową relację z tą serią gier i nie mogę się już doczekać rozgrywki w FIFĘ 22 równocześnie z fanami.

Kiedy zadebiutuje FIFA 22?

FIFA 22 ma zadebiutować 1 października 2021 roku na PlayStation 5, PlayStation 4, komputerach osobistych, Google Stadia, Nintendo Switch (Legacy Edition), Xbox One, Xbox Series S oraz Xbox Series X.

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Tagi: fifa, Technologia,
Gra: FIFA 22
Komentarze [0]:

Inne newsy

Polecane teksty

Powiązane teksty

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners