Uwierzycie, że to już 15 lat World of Warcraft? Czas na datę Classica

lubiegrac news Uwierzycie, że to już 15 lat World of Warcraft? Czas na datę Classica
Uwierzycie, że to już 15 lat World of Warcraft? Czas na datę Classica



Tamer Adas | 15 maja 2019, 22:10

World of Warcraft ma już 15 lat, tymczasem twórcy postanowili w związku z tym opublikować datę premiery specjalnej wersji World of Warcraft Classic.
 
Legendarne MMORPG ma już 15 lat, co jest wynikiem bardzo, bardzo dobrym wynikiem, szczególnie w obecnych czasach, kiedy to wiele produkcji nie jest w stanie przetrwać więcej niż kilka lat, a niekiedy nawet miesięcy. Blizzard chce ten rok uczynić wyjątkowym, wypuszczając 27 sierpnia specjalne serwery World of Warcraft Classic™, zabierające nas do okresu gdy jeszcze nikt o dodatkach nie myślał.
 
 

Niemalże całkowicie odświeżono stan świata z okresu 22 sierpnia 2006 roku, za co posiadacze abonamentu nie będą musieli dodatkowo płacić. Z pewnością z tej okazji serwery zagotują się i przyciągną część społeczności znów do rozgrywki. Od dzisiaj rozpoczynają się beta testy, w których udział będą mogli brać gracze zainteresowani i posiadający wykupiony abonament.  
 
15 rocznica to także okazja do wzięcia udział w specjalnym 25-osobowym rajdzie w World of Warcraft: Battle for Azeroth™. To właśnie w nim staniemy do walki z najlepszymi bossami, przy okazji uzyskując w nagrodę cenne nagrody.
 
Twórcy zadbali również o edycję kolekcjonerską World of Warcraft 15th Anniversary Collector’s Edition zawierającą ok. 25-centymetrową figurkę Ragnarosa Władcy Ognia; przypinkę z podobizną smoczycy Onyxii z rodu czarnych smoków; podkładkę pod myszkę ozdobioną mapą Azeroth; wydruki grafik przedstawiające bogatą historię Azeroth; oraz dwa wierzchowce* – Alabastrowego Burzoszpona (Alabaster Stormtalon) i Alabastrowego Skrzydlatego Groma (Alabaster Thunderwing). Za niecałe 100 euro będziemy mogli zapewnić sobie to wyjątkowe wydanie.
 
 WoW_15Year_CE_BeautyShot_adp07_1920x1080 
  
- Prace nad World of Warcraft prowadzące do premiery gry w 2004 r. były ogromnym wyzwaniem – powiedział J. Allen Brack, prezes Blizzard Entertainment. - Podczas wczesnych testów tornado zerwało dach jednego z centrów danych gry. Blizzard miał jednak szczęście – naszym twórcom kibicowały setki, a potem tysiące i miliony ludzi na całym świecie. -
 
- Ekipę Blizzarda, podobnie jak naszych graczy, cieszyło to, że możemy oglądać Azeroth oczami bohaterów zamieszkujących ten świat i walczących o niego – dodał Brack. - Azeroth zawsze było miejscem pełnym wspaniałości i niebezpieczeństw, zwłaszcza w okolicach premiery WoW, gdy wszyscy mogli po raz pierwszy podziwiać widoki tej krainy i zapuścić się w jej podziemia. Dodatkowo twórcy gry mogli liczyć na wsparcie graczy, gdy zmagali się z różnymi problemami technicznymi, które zawsze towarzyszą grze o takiej skali. -
 
- To wczesne doświadczenie było dla Blizzarda niezwykle ważne. Nauczyło nas wiele o nas samych jako twórcach i wydawcach, a także o światowej społeczności graczy, do której z dumą należymy. Azeroth w World of Warcraft Classic bardzo różni się od krainy, którą znamy dzisiaj, ale uwielbiamy tę jej odsłonę i wszystko, co sobą reprezentuje. Z niecierpliwością czekamy, aż po raz kolejny zanurzymy się w ten niebezpieczny, wymagający i satysfakcjonujący świat, razem z nowymi i starymi przyjaciółmi. -
 
World of WarCraft Classic zadebiutuje 27 sierpnia 2019 roku na komputerach osobistych.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners