Vivid Games osiąga rekordowe przychody w lipcu, a Real Boxing 2 dalej doskonale radzi sobie w 2022 roku!

lubiegrac giełda Vivid Games osiąga rekordowe przychody w lipcu, a Real
Vivid Games osiąga rekordowe przychody w lipcu, a Real Boxing 2 dalej doskonale radzi sobie w 2022 roku!



Tamer Adas | 6 sierpnia 2022, 10:10

Spółka Vivid Games S.A. zdecydowała się podzielić swoimi wynikami finansowymi za lipiec 2022 roku, który okazał się rekordowy, za co najwięcej odpowiadał tradycyjnie Real Boxing 2, któremu tym razem towarzyszy już inny projekt, gra Eroblast.

Polskie studio podzieliło się wynikami finansowymi za mieniony miesiąc, gdy udał się zanotować rekordową sprzedaż, zamykającą się na poziomie 3,61 milionach złotych ze stratą netto wynoszącą 217 tysięcy złotych. W ten sposób na koniec miesiąca ostateczny rezultat wyniósł 2,3 miliona.

Największy hit studia Real Boxing 2 zanotował przychody wyższe, zamykające się w kwocie przekraczającej pół miliona dolarów, które przeznaczone zostaną między innymi na dalszy rozwój i odniesienie podwojenia tego rezultatu.

Lepiej poradził sobie również Eroblast, który także dokonał postępu, generując aż 123 tysiące dolarów, jednocześnie o 30% podnosząc liczbę pobrać gry, z tego też względu także i w tym przypadku trwają prace nad lepszym testowaniem zaoferowaniem płatnych kampanii oraz zapewnienia nowych metod promocji. Zarząd zdecydował się zmienić strategię odnoszącą się do płatnego pozyskiwania użytkowników, co ma zapewnić rekordowym inwestycjom zwiększenie w przyszłości opłacalności.

Przeczytaj również:

 

Kontynuując transformację podejścia do płatnego pozyskiwania użytkowników, zapoczątkowaną w czerwcu, skupiamy się na dotarciu do najlepiej płacących użytkowników iOS. W tym momencie wymaga to dużych nakładów, jednak wierzymy, że w połączeniu z rozwojem game-play’u i intensyfikacją liczby kampanii live-ops, osiągniemy założone rezultaty. W sierpniu rozpoczęliśmy też pierwsze testy kampanii na tik-tok’u z udziałem popularnego influencera Archie.five. Jeśli akcja przyniesie oczekiwane efekty, z pewnością zwiększymy częstotliwość tego rodzaju promocji. – podkreśla Bartosz Biniecki, product owner Real Boxing 2.

W lipcu odnotowaliśmy trzeci wynik na poziomie przychodów w tym roku. Zwiększyliśmy też wskaźnik dziennej liczby płacących graczy w USA, do najwyższego w tym roku poziomu. Przeprowadziliśmy szereg AB testów. Ich wyniki są już implementowane i powinny przełożyć się na przychody w sierpniu i kolejnych miesiącach. Inwestycje w kampanie UA oraz nowe kanały marketingowe pozwalają Eroblast istotnie zwiększać zasięgi. – podkreśla Łukasz Kamiński, product owner Eroblast.

Zwiększone wydatki na UA wynikają z poszukiwania nowych kanałów pozyskiwania użytkowników na platformie iOS. Ubiegłoroczne zmiany w politykach prywatności, które wprowadziły obowiązek uzyskania zgody użytkowników na śledzenie czy wyświetlanie reklam, skomplikowały sytuację na rynku UA i wymagają od całej branży częstych zmian podejścia. Obecnie w branży, dostepne są jedynie ograniczone możliwości przewidywania, czy nawet śledzenie, efektywności kampanii UA. Nasz zespół Big Data pracuje nad nowymi modelami predykcyjnymi, które pozwolą przewidzieć opłacalność poszczególnych akcji i na wczesnym etapie zakończyć kampanie, które nie przyniosą oczekiwanych rezultatów. Budowa i weryfikacja modeli wymaga zarówno czasu, jak i danych, które w tym momencie gromadzimy. W ciągu kilku miesięcy powinniśmy osiągnąć pożądany stan, wdrażając kolejno modele dla poszczególnych gier oraz platform. – podkreśla Jarosław Wojczakowski, CEO Vivid Games.

 

Real Boxing 2 jest dostępne na urządzeniach mobilnych z iOS oraz Android, a wydanie Nintendo Switch zadebiutuje 26 listopada 2021 roku.

Vivid Games S.A. obecne jest na parkietach Giełdy Papierów Wartościowych.

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:

Inne newsy

Polecane teksty

Powiązane teksty

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners