Właśnie wystartowała transmisja z drugiego Night City Wire, czyli show skoncentrowanego na zagadnieniach dotyczących nadchodzącego Cyberpunk 2077.
CD Projekt RED dziś zaprezentuje kolejne fragmenty oraz materiały z gry, starając się skupić na kilku kwestiach zapowiedzianych kilka dni temu. Tym razem najwięcej uwagi poświęcone zostanie na przedstawienie szerokiego zasobu broni, kwestii wychowania i przeszłości bohatera nie zapominając także o transformacji Refused w SAMURAI.
Nowy materiał nie zapowiada się aż tak ciekawie jak pierwszy, niemniej być może twórcom uda się zaskoczyć graczom oraz zaprezentować coś czego nikt do tej pory się nie spodziewał.
Początek wydarzenia zagwarantował nam potwierdzenie, że tym razem będziemy mogli zobaczyć zupełnie nowe fragmenty z rozgrywki!
Street Kid rozpocznie w Heywood, gdzie jako jeden z wielu mieszkańców tej dzielnicy uczestniczyć będziemy w nielegalnych aktywnościach, będziemy doskonale czuć się w bójkach oraz podczas codziennego imprezowania.
Znany nam już nieco Nomadrozpoczyna poza miastem, gdzie poza rozbitą rodziną/gangiem, przychodzi nam doświadczyć wielu aktywności, wyścigów, czy aktywności w wielu barach. To właśnie w przypadku tej przeszłości będziemy zwiedzać gęste pustynie pełne słońca.
Jako członek korporacji staniemy się członkiem jednej z najbardziej bezwzględnych organizacji Arasaka, starając się osiągnąć cele naszej korporacji, korzystając z jej bogatych zasobów.
W zależności od tego jaką podstawę bohatera wybierzemy, będziemy mogli podejmować odmienne wybory, jednocześnie dysponując zupełnie innymi ścieżkami zabawy oraz narzędziami, dzięki którym odmiennie będziemy mogli podchodzić do zabawy.
Badlands będzie naprawdę dużym obszarem, na tyle wielkim, że będziemy mogli zwyczajnie nie chcieć zaglądać do Night City, ciesząc się odmiennymi opowieściami.
Sceny muzyczne będziemy mogli odgrywać jako Johnny Silverhand, co może oznaczać, że przynajmniej doświadczymy jakiś historii z pogranicza wspomnień czy cyfrowej przestrzeni Night City.
CDP RED zaprezentował nam także jak gadżety oraz dodatki do poszczególnych broni będą wpływać na ich działanie, oddawanie strzałów oraz odmienny sposób posługiwania się nimi.
Zgodnie z wcześniejszymi materiami nie zabraknie katany czy wysuwanych z przedramion dodatkowych broni, dzięki który będziemy w stanie skuteczniej eliminować przeciwników. Bronie zdecydowano się podzielić zgodnie z ich systemami funkcjonowania oraz wykorzystania, starając się pozostać wiernymi systemowi RPG z Cyberpunk 2020 oraz zmieniającej się pozycji V wraz z naszymi postępami.
Podział odbywać się będzie w oparciu o ich dostępność/popularnością, dysponując często odmiennymi, wyjątkowymi sposobami do ich pozyskania czy zdobycia, chociażby od konkretnych przeciwników. Strzelanie ma się zmieniać znacząco względem wykorzystywanych przez nas dodatków, rozszerzeń oraz wyjątkowych zalet.
Cyberpunk 2077 być może trafi na rynek dopiero 19 listopada 2020 roku na komputerach osobistych, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5, (w dniu premiery sprzętu)Xbox Series X(w dniu premiery sprzętu) oraz w późniejszym terminie na Google Stadia.
Studio CD Projekt RED (w ramach grupy CD Projekt) to jest największą spółką na Giełdzie Papierów Wartościowych w najwyższym segmencie WIG20. Spółka notowana jest także w ramach indexu WIG.GAMES.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu