Cyberpunk 2077 doczekał się zasadniczego wycięcia dwóch elementów komunikacyjnych, które wyglądają także nieco dziwnie....

lubiegrac news Cyberpunk 2077 doczekał się zasadniczego wycięcia dwóch
Cyberpunk 2077 doczekał się zasadniczego wycięcia dwóch elementów komunikacyjnych, które wyglądają także nieco dziwnie....



Tamer Adas | 5 lipca 2020, 06:00

Cyberpunk 2077 doczekał się w zeszłym tygodniu wywiadu, który w zasadzie potwierdza wycięcie dwóch dodatkowych elementów. To kolejne dziwne zdarzenie....
 
Dwa dni temu wspominaliśmy Wam o wycięciu biegania po ścianach z Cyberpunk 2077, tymczasem analiza ostatnich wypowiedzi wskazuje, że zdecydowano się pozbyć także dwóch innych kwestii związanych z komunikacją. 
 
Jak się okazuje w nieco inny sposób będziemy się przemieszczać po Night City, które jak już wiemy ma być naprawdę wielką przestrzenią do odkrywania oraz zwiedzania.
 
Jakiś czas temu opublikowano grafikę, gdzie nasz bohater siedzi w wagonie metra a do ich drzwi dobijają się przedstawiciele korporacji Arasaka Corp., czego realnie nie ujrzymy w zabawie, ponieważ zdecydowano się wycofać komunikowanie się z użyciem metra. Co prawda ma nie brakować szybkiej podróży, jednakże zostanie ona zrealizowana w inny sposób.
 
CP77_Metro_1920x1080_EN_wynik
 
To jednak nie koniec, ponieważ nie będziemy się w pełnej wersji mogli zająć także modyfikowaniem pojazdów, jednakże w świecie przedstawionym mamy znaleźć naprawdę wiele tego typu propozycji, które będziemy mogli przejąć.
 
 
Co ciekawe niektórych elementów, dotyczących między innymi najmniej interesujące, biologiczne aspekty modyfikacji postaci, pozostały w rozgrywce zapewniając niskiej jakości zawartość, mogącą być popularną w zasadzie tylko i wyłącznie podczas różnorakich transmisji internetowych.
 
Jedną z najbardziej zadziwiających kwestii jest wspomniana kwestia samochodów oraz ich modyfikacji, która prezentuje się nieco jako większy problem z komunikacją, aniżeli z cięciami zasadniczymi. Deklaracja wcześniejsza mówiła o ręcznym dłubaniu, natomiast obecny komunikat jest jasny, znajdziemy wiele przerobionych pojazdów, które będziemy mogli posiąść, lecz samodzielnie się tym nie zajmiemy.
 
Cyberpunk2077_A_mercenary_on_the_rise_RGB
 
Zauważyć również należy, że po raz kolejny komunikacja w przypadku polskiego studia tak naprawdę leży, a same rozłożone co trzy tygodnie (jak to ma miejsce przynajmniej teraz) pokazy w ramach Night City Wire to może być zdecydowanie zbyt mało, aby odpowiednio jeszcze raz zarysować co będzie w grze, a czego w niej realnie nie będzie.
 
Nie możecie się wciąż doczekać Cyberpunka? No to zapraszamy Was także do dwóch poprzednich wpisów dotyczących prezentacji postaci Judy Alvarez oraz porównania graficznego zwiastunów, ukazującego jak mocno usprawniono wizualne aspekty projektu.
 
Cyberpunk 2077 być może trafi na rynek 19 listopada 2020 roku na komputerach osobistych, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5, (w dniu premiery sprzętu) Xbox Series X (w dniu premiery sprzętu) oraz w późniejszym terminie na Google Stadia.
 
Studio CD Projekt RED (w ramach grupy CD Projekt) to jest największą spółką na Giełdzie Papierów Wartościowych w najwyższym segmencie WIG20. Spółka notowana jest także w ramach indexu WIG.GAMES.
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: https://www.ign.com/videos/cyberpunk-2077-new-gameplay-more-details-on-lifepaths-number-of-endings-romance-options-next-gen-versions

Komentarze [1]:
avatar TOM3K
dodano: 2020-07-05 09:46:44

Za duży hype jak dotąd towarzyszył tej grze i teraz tak już będzie, że pojawiać się będą różnego typu zawody. Nie ma co się tak nakręcać i poczekać trzeba na roku lub nawet dwa lata po premierze.

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners