Mass Effect: Andromeda otrzyma łatkę o numerze 1.08, a ta wprowadzi sporo zmian nie tylko technicznych I kosmetycznych. Twórcy tłumacza, że oprócz wielu usprawnień w nachodzącej łatce zawarli równiez zmiany po kontakcie ze społecznością gry.
Najważniejszymi są: poprawiony kreator postaci oraz poszerzone opcje męskich romansów dla Scotta Rydera.
Pierwsza zmiana daje jeszcze większą kontrolę nad wyglądem Rydera obu płci. Twórcy wprowadzają dwie głowy męską i żeńską, nową karnacje z odcieniami skóry oraz zostały odblokowane fryzury i opcja łysej głowy. Dodatkowo w trakcie gry można teraz będzie zmienić wygląd na pokładzie Tempesta, a klasyczny wygląd Rydera może być jako domyślny.
Druga natomiast zmiana pozwala na romans Scotta Rydera z Jaalem, a powodem dla którego zdecydowano się na taka zmianę jest niemożność ukończenia zadania gdzie należy ukończyć trzy romanse. Autorzy przeprowadzili też wyczerpujące konsultacje z członkami społeczności LGBTQ I jak twierdzą zmiana ta ma być równie satysfakcjonująca dla Scotta tak jak to było w przypadku Sary.
Pełna lista pozostałych zmian:
Tryb dla jednego gracza:
Wygląd Rydera może być teraz zmieniany z pokładu Tempesta
Poszerzono listę opcji dostępnych w kreatorze postaci
Scott Ryder może teraz romansować z Jaalem
Dialogi Hainly Abrams zostały zmodyfikowane, aby zmienić kolejność informacji osobistych, które omawia z Ryder lub Ryderem.
Usunięto błąd w zadaniu polegającym na wytworzeniu ulepszenia tarcz dla Nomada
Poziomy Nexusa i punkty krio przyznawane są teraz wstecznie
Sprzedawcy posiadają już modyfikacje broni dla graczy na poziomach 60-71
Sprzedawcy sprzedają od teraz ulepszenia pozwalające na prowadzenie ognia ciągłego, seriami i pojedynczymi strzałami
Poprawiono klarowność opisów ulepszeń
System ładunków plazmowych działa teraz poprawnie ze strzelbami
Ulepszenie Emiter promienia sprawia od teraz, że broń emituje ciągły promień, który zadaje obrażenia skalujące się z obrażeniami na sekundę danego systemu uzbrojenia
[PC] Wprowadzono eksperymentalnie kompatybilność z technologią Dolby Vision™
Tryb online:
Postępy w ramach wyzwania Siatki maskującej są teraz poprawnie odnotowywane
Bies nie porusza się już sprintem, gdy znajduje się 10 metrów od celu i zwalnia do prędkości podstawowej
Włączono korekcję ruchu podczas ataków Biesa, aby zmniejszyć liczbę sytuacji, w których gracze widzą Biesy wyprowadzające atak w złym kierunku
Poprawiono przewidywanie ruchu części przeciwników w wąskich przejściach, by ich ruch rzadziej wyglądał jak teleportacja
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyprowadzenie ataku wręcz, jeśli ikona reanimacji znajdowała się blisko środka ekranu
Naprawiono błąd, który powodował, że dźwięk podnoszenia amunicji odtwarzany był niepoprawnie
Naprawiono błąd, który mógł prowadzić do niewłaściwego działania Odwetu podczas ruchu
Równoczesne uruchomienie Maskowania i Wyświetlacza zwiadowczego nie pozwala już turiańskiemu agentowi na zwiększenie czasu trwania niewidzialności
Naprawiono błąd, który sprawiał, że modyfikacje zmniejszające wagę nie redukowały jej
Przekaźnik pakietów reanimacji wyświetla od teraz zasięg reanimacji na ekranie wyposażenia
Przełączenie się na Wyrzutnię Kobra przerywa przeładowanie broni
Podczas synchronizacji gracz zwraca się ku adhi, aby uniknąć problemu z teleportacją
Naprawiono błąd, który sprawiał, że wrogowie czasami przyjmowali po trafieniu pozycję z rozłożonymi ramionami
Poprawiono wskazówki wizualne i dźwiękowe, które informują, że dany gracz jest gotowy w poczekalni trybu online
W opcjach personalizacji pojawiła się kategoria „Światła”
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Jakoś nigdy mnie te gry nie porywały. Coś sporo tych łatek i to dość potężnych.