Never’s End zapowiedziane – taktyczne RPG z magią żywiołów i otwartym światem

lubiegrac news Never’s End zapowiedziane – taktyczne RPG z magią żywiołów i otwartym światem
Never’s End zapowiedziane – taktyczne RPG z magią żywiołów i otwartym światem



redakcja | 6 czerwca 2025, 09:00

facebook banner

Podczas tegorocznej edycji MIX Summer Games Showcase studio Hypersect ujawniło swoją najnowszą grę – Never’s End, taktyczne RPG z silnie reagującym systemem walki i możliwością manipulacji żywiołami. Tytuł ukaże się na PC (Steam) oraz konsolach PlayStation jeszcze w 2025 roku.

Za oprawę artystyczną odpowiada Masayoshi Nishimura, znany z pracy przy Octopath Traveler i Triangle Strategy, a muzykę skomponował Doseone, którego fani mogą kojarzyć z Enter the Gungeon. Kierownikiem projektu jest Ryan Juckett, wcześniej odpowiedzialny m.in. za projektowanie rozgrywki w Destiny.

Przeczytaj także:

W Never’s End gracze wcielą się w wojownika zrodzonego z żywego metalu, który powraca do życia w świecie pogrążonym w apokalipsie. Głównym zagrożeniem jest tajemnicza siła zwana Never, zagrażająca resztkom ludzkiej cywilizacji. Naszym zadaniem będzie nie tylko walka z jej plugawymi sługami, ale też odbudowa upadłych osad, świątyń i punktów handlowych w otwartym świecie.

Rozgrywka opiera się na taktycznych starciach turowych, gdzie ogromną rolę odgrywa kreatywne wykorzystanie żywiołów – ognia, wody, powietrza i ziemi. Można osuszać rzeki, zamieniać teren w lawę, tworzyć mgłę czy miotać przeciwnikami przy pomocy wiatru. Każde pole bitwy jest inne i zmusza do nieszablonowego podejścia.

Gracz będzie mógł opętać swoich sojuszników, przekształcając ich w wojowników gotowych odeprzeć ataki mroku. W miarę postępów odblokujemy kolejne rodzaje magii i rozbudujemy miasta, przyciągając rzemieślników, karczmarzy czy handlarzy. Oprócz walki, równie ważne okaże się rozwijanie lokalnej gospodarki, rekrutacja nowych towarzyszy i eksperymentowanie z formacjami bojowymi.

Warstwa wizualna została stworzona w stylistyce trójwymiarowego pixel-artu, co nadaje światu wyjątkowego klimatu. Ścieżka dźwiękowa oraz projekt postaci mają budować poczucie epickiej, ale i osobistej przygody, inspirowanej takimi tytułami jak Final Fantasy Tactics czy Divinity: Original Sin 2.

“Never’s End rozwija znane mechaniki turowe, dodając graczom możliwość realnego wpływu na świat gry – to uczucie, które kochaliśmy w Divinity i Zeldzie”, mówi Ryan Juckett z Hypersect.

Premiera Never’s End planowana jest na końcówkę 2025 roku. Gra zadebiutuje na PC i PlayStation. Już teraz można dodać ją do listy życzeń na Steamie.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners