Wargaming i Mad Head Games kilka chwil temu zaprezentowały po raz pierwszy rozgrywkę z Pagan Online, intensywnej gry action RPG na PC planowanej na 2019 rok. Zobacz na własne oczy jak potężni bohaterowie dziesiątkują hordy wrogów i stają do pojedynków z bossami bazującymi na przedchrześcijańskiej mitologii. Zobacz ich umiejętności oraz tony wysypującego się wszędzie sprzętu („lootu”)!
Pagan Online ukaże się na PC już w przyszłym roku, tymczasem
tak jak wspominaliśmy, na stronie gry można zapisywać się na przedpremierowe testy zwane
Wyzwaniami. Produkcja ma ambicje, aby nadać nowe znaczenie słowu „
akcja” w tytułach action RPG, stawiając na intensywne oraz ekscytujące sesje walki, które dobrze nagradzają umiejętności, spryt oraz zmysł gracza. Rozwój postaci jest stworzony został z myślą o stworzeniu „
rodziny” wielu unikatowych postaci niż na trzymanie się jednej w stworzonej w oparciu o kilka najpopularniejszych „
buildów”. Potężne wyposażenie i umiejętności zaoferują większą synergię niż zwykła suma statystyk.
Gra Mad Head Games połączy w sobie opowiadanie dobrej fabuły, proceduralnie generowane poziomy czy wybory prowadzące do zróżnicowanych pojedynków. To wszystko da poczucie żyjącego i zmieniającego się świata, gdzie każda walka będzie czymś świeżym.
Pagan Online stawia przed graczami wyzwanie w postaci trudnych misji, oferuje wysoką grywalność, intensywną akcję widziana z góry oraz duże możliwości dopasowywania postaci do własnego stylu. Rzecz jasna nie zabraknie także lootu i mnóstwa zniszczenia!
- Pracujemy ciężko, aby dostarczyć taki system walki, aby był łatwy do wejścia w niego, ale trudny do opanowania - mówi Uros Banjesevic, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Mad Head Games. - Inspirowaliśmy się MOBAmi, aby stworzyć unikatowych bohaterów ze specyficznymi umiejętnościami i specjalizacjami, tak aby każdy z nich sprawdzał się w innych scenariuszach bitewnych. -
- Ilość lootu w Pagan Online jest bardzo duża – chcemy aby gracze odkrywali i eksperymentowali z kombinacjami umiejętności, buffów, co będzie czynić ich rozgrywkę jeszcze bardziej efektywną - dodaje Jacob Beucler, dyrektor produktu w Wargaming. - To oznacza poznawanie nowych postaci, jak chcesz nimi grać, w czym są dobre i próbowanie nowych przedmiotów tak, aby odnaleźć jak najbardziej zabójcze kombinacje. -