Pagan Online doczekało się zaprezentowania rozgrywki. Jak jest?

lubiegrac news Pagan Online doczekało się zaprezentowania rozgrywki. Jak jest?
Pagan Online doczekało się zaprezentowania rozgrywki. Jak jest?



Tamer Adas | 17 grudnia 2018, 15:05

Pagan Online doczekało się dzisiaj prezentacji rozgrywki, która zapowiada się nieźle. Wargaming i Mad Head Games szykują dla nas niezłego hack'n'slasha.
 
Wargaming i Mad Head Games kilka chwil temu zaprezentowały po raz pierwszy rozgrywkę z Pagan Online, intensywnej gry action RPG na PC planowanej na 2019 rok. Zobacz na własne oczy jak potężni bohaterowie dziesiątkują hordy wrogów i stają do pojedynków z bossami bazującymi na przedchrześcijańskiej mitologii. Zobacz ich umiejętności oraz tony wysypującego się wszędzie sprzętu („lootu”)!
  
Pagan Online ukaże się na PC już w przyszłym roku, tymczasem tak jak wspominaliśmy, na stronie gry można zapisywać się na przedpremierowe testy zwane Wyzwaniami. Produkcja ma ambicje, aby nadać nowe znaczenie słowu „akcja” w tytułach action RPG, stawiając na intensywne oraz ekscytujące sesje walki, które dobrze nagradzają umiejętności, spryt oraz zmysł gracza. Rozwój postaci jest stworzony został z myślą o stworzeniu „rodziny” wielu unikatowych postaci niż na trzymanie się jednej w stworzonej w oparciu o kilka najpopularniejszych „buildów”. Potężne  wyposażenie i umiejętności zaoferują większą synergię niż zwykła suma statystyk.
 
Gra Mad Head Games połączy w sobie opowiadanie dobrej fabuły, proceduralnie generowane poziomy czy wybory prowadzące do zróżnicowanych pojedynków. To wszystko da poczucie żyjącego i zmieniającego się świata, gdzie każda walka będzie czymś świeżym.
 
Pagan Online stawia przed graczami wyzwanie w postaci trudnych misji, oferuje wysoką grywalność, intensywną akcję widziana z góry oraz duże możliwości dopasowywania postaci do własnego stylu. Rzecz jasna nie zabraknie także lootu i mnóstwa zniszczenia! 
 
- Pracujemy ciężko, aby dostarczyć taki system walki, aby był łatwy do wejścia w niego, ale trudny do opanowania - mówi Uros Banjesevic, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Mad Head Games. - Inspirowaliśmy się MOBAmi, aby stworzyć unikatowych bohaterów ze specyficznymi umiejętnościami i specjalizacjami, tak aby każdy z nich sprawdzał się w innych scenariuszach bitewnych. -
 
- Ilość lootu w Pagan Online jest bardzo duża – chcemy aby gracze odkrywali i eksperymentowali z kombinacjami umiejętności, buffów, co będzie czynić ich rozgrywkę jeszcze bardziej efektywną - dodaje Jacob Beucler, dyrektor produktu w Wargaming. - To oznacza poznawanie nowych postaci, jak chcesz nimi grać, w czym są dobre i próbowanie nowych przedmiotów tak, aby odnaleźć jak najbardziej zabójcze kombinacje.
 
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja Prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners